Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie cursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie cursus

    Hallo allemaal!

    Ik ben op zoek naar een geschikte fotografie cursus in de buurt van Brugge.
    Ik ga nog naar school, dus ik zoek er ene die buiten de schooluren valt.

    Weet hier iemand een cursus waar je als 16 jarige welkom bent?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Fotografie cursus

    Hallo,

    ikzelf volg ook fotografie in avondonderwijs via het kisp, ben wel een stukje ouder dan jij maar Kisp is enkel in Oost-vlaanderen actief.
    Misschien kan je terecht bij Syntra West.

    Groetjes en veel succes

    S.

    Comment


    • #3
      Re: Fotografie cursus

      Check eens of er een CVO afdeling bij je in de buurt ligt? Dit is misschien wel volwassenenonderwijs, maar ik was er als 16-jarige ook reeds welkom
      CVO = centrum voor volwassenenonderwijs
      Uren gaan van 'smorgens tot 's avonds. Dus woensdag namiddag is vaak mogelijk, alsook van zeven tot tien ofzo op een andere weekdag. Soms ook in't weekend.
      FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

      Comment


      • #4
        Re: Fotografie cursus

        Bedankt voor de snelle reactie!

        Op het eerste zicht lijkt Syntra West in orde te zijn, al staat er nergens een leeftijd vermeldt.
        Ik zal me daar eens verder informeren.

        Bedankt!

        Comment


        • #5
          Re: Fotografie cursus

          Oorspronkelijk geplaatst door Zuzip Bekijk bericht
          Check eens of er een CVO afdeling bij je in de buurt ligt? Dit is misschien wel volwassenenonderwijs, maar ik was er als 16-jarige ook reeds welkom
          CVO = centrum voor volwassenenonderwijs
          Uren gaan van 'smorgens tot 's avonds. Dus woensdag namiddag is vaak mogelijk, alsook van zeven tot tien ofzo op een andere weekdag. Soms ook in't weekend.
          Een CVO afdeling is er, maar de lessen die nog toegankelijk zijn vallen op een woensdagvoormiddag.

          De lessen die 's avonds vallen zijn al volzet. misschien volgend jaar.

          Comment


          • #6
            Re: Fotografie cursus

            Syntra heeft zulke richtingen maar hou in je achterhoofd dat die pokkeduur zijn, vraag maar eens een boekje van hen aan. Heb me blauw betaald aan Photoshop....

            Volg nu DF1 in CVO en kost me 60 euro voor een heel gedege cursus, ben er tot nu toe supercontent van en wij hebben ook een meisje bij ons van 16 jaar.

            Shop goed rond alvorens je kiest, happy hunting!
            Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Fotografie cursus

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaelan Bekijk bericht
              Syntra heeft zulke richtingen maar hou in je achterhoofd dat die pokkeduur zijn, vraag maar eens een boekje van hen aan. Heb me blauw betaald aan Photoshop....

              Volg nu DF1 in CVO en kost me 60 euro voor een heel gedege cursus, ben er tot nu toe supercontent van en wij hebben ook een meisje bij ons van 16 jaar.

              Shop goed rond alvorens je kiest, happy hunting!
              Dankje voor de waarschuwing!

              Comment


              • #8
                Re: Fotografie cursus

                In De Avondschool kun je les volgen. Ik heb net deel 1 gedaan en ben begonnen met deel 2. Er is één les gepasseerd, maar daar heb je nog niks mee gemist.
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Fotografie cursus

                  kijk es op www.ivobrugge.be, daar geven ze ook cursussen fotografie, maar volg dan wel de cursus bij Isabelle De Schacht en niet bij Didier Van Severen
                  Nikon Df

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotografie cursus

                    Hallo,

                    ik volg bij ivobrugge digitale spiegelreflex 1, bij Didier Van Severen.
                    Een afknapper, dit is echt iets voor mensen die nog nooit een camera in de hand hebben.
                    De leerkracht is iemand uit de informaticaleraar, geen fotograaf.
                    De enige reden waarom ik nog ga is omdat er leuke medecursisten zijn waarvan ik heel wat kan opsteken. We wisselen heel wat tips uit en laten de lesgever zijn ding maar doen, het stoort niet dat hij lesgeeft
                    http://pxgarden.tumblr.com/
                    Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotografie cursus

                      Ik heb het nog zo gezegd: bij Isabelle niet bij Didier !!!
                      Nikon Df

                      Comment

                      Working...
                      X