Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Comeback...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Comeback...

    Een paar jaren terug (ik spreek van 2003-2005) was ik hier een vrij actief lid op BD.
    Wegens tijdgebrek heb ik dan sinds 2005 niet meer gepost, amper nog dit toffe forum gevolgd of gelezen...

    Ik zie dat na 5 jaar mijn account nog steeds actief is, en ga ik terug proberen wat meer te volgen, en vooral ook zelf weer te posten.

    Er is hier precies wel heel veel veranderd sinds die tijd, maar zie af en toe toch nog een bekende naam van die anciens opduiken.

    Fotografie is nog steeds mijn hoofdhobby, naast reizen en computer.
    Ik ben in die periode heel actief blijven fotograferen (in mijn vrije tijd, voornamelijk tijdens mijn reizen).

    Ik hoop mij hier snel weer "thuis" te kunnen voelen

    Groeten,

    Dama
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Comeback...

    zo te zien aan je eerste nieuwe post hier na al die tijd ben ik benieuwd wat er nog meer gaat volgen
    dus welcome back
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Comeback...

      't zijn "goei" die terugkomen zegt men altijd he . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Comeback...

        Ik ben net op je website gaan kijken en die mag gezien worden. Knappe foto's van o.a. China.
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

        Comment


        • #5
          Re: Comeback...

          Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
          Ik ben net op je website gaan kijken
          ik ook:
          welkom terug en ook genoten van China.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Comeback...

            En ook van mij een hartelijk welkom terug

            Comment


            • #7
              Re: Comeback...

              !!!
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Re: Comeback...

                Van mij ook een welkom terug ook al ben ik hier pas lid geworden nadat jij hier actief was.
                Geniet er weer van en zo te zien aan je website kan je er wel degelijk wat van! Prachtige website!

                Groetjes,
                Ann

                Comment


                • #9
                  Re: Comeback...

                  Bedankt iedereen voor de warme (her)verwelkoming !
                  Ja, mijn website... deze hoop ik heel binnenkort wat nieuw leven in te blazen.

                  Was gestart met de 50MB van Telenet, en had zelfs een site-je gemaakt. De foto's moesten te klein weergegeven worden, of de 50MB was meteen op.

                  Heb nu een account bij jAlbum. Hun service en stijl bevallen mij wel.
                  Nu heb ik terug meer ruimte om er de foto's op een deftig formaat op te zetten.

                  Is voor de komende weken...
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Comeback...

                    hier ook een hartelijk 'welkom terug' van een ancien
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Comeback...

                      Hey Vicky !
                      Wow, da's lang geleden he !

                      Bedankt voor de verwelkoming
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Comeback...

                        Je zal me nog niet kennen maar ik ben pas sinds 2008 Lid van deze site maar heb op zen minst gezegd al een bewogen jaar achter de kiezen.
                        Het is altijd goed als een schipper terug op de kade komt na een lange afwezigheid daarom wens ik je veel plezier in de toekomst.
                        Hopelijk laat je mij veel fraais zien en dan zijn we allemaal tevreden.
                        Welcome back en posten maar zou ik zeggen.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: Comeback...

                          Neen, ik kende je niet, maar ondertussen toch al een beetje . Bedankt al voor de beoordelingen van de geposte foto's en voor het helpen tunen van enkele van hen !

                          Posten zal ik zeker en vast blijven doen !

                          Cu
                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Je zal me nog niet kennen maar ik ben pas sinds 2008 Lid van deze site maar heb op zen minst gezegd al een bewogen jaar achter de kiezen.
                          Het is altijd goed als een schipper terug op de kade komt na een lange afwezigheid daarom wens ik je veel plezier in de toekomst.
                          Hopelijk laat je mij veel fraais zien en dan zijn we allemaal tevreden.
                          Welcome back en posten maar zou ik zeggen.
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment

                          Working...
                          X