Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook nog wat zomer : grote ereprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook nog wat zomer : grote ereprijs

    Zo noemt dat plantje he, uit mijn schuif vanonder het stof gered

    frans

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Ook nog wat zomer : grote ereprijs

    Een mooi zomers plaatje is dat.
    Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

    MVG FLOWER Canon7D

    Comment


    • #3
      Re: Ook nog wat zomer : grote ereprijs

      heel mooi zomers bloempje ,staat er heel mooi op ,ook mooie belichting en scherpte,

      ik zelf zou wel het onderste gedeelte weglaten tot juist onder het bloemsteeltje dan hou je 2/3 fortmaat over en komt het steeltje juist uit de hoek (is mijn persoonlijke mening hoor als ik dat mag zeggen )

      Comment


      • #4
        Re: Ook nog wat zomer : grote ereprijs

        Ik vind het licht nogal hard. Een stukje eraf onderaan zoals bopatje zegt zou inderdaad beter zijn maar ik twijfel of hij dan nog scherp genoeg zal zijn.
        Groetjes Hendrika

        Comment


        • #5
          Re: Ook nog wat zomer : grote ereprijs

          Zàlig ! Nog eens eens een 'bloemetje buiten'... in zijn natuurlijke omgeving.
          'k Zou er zeker geen stukje afdoen want dan ben je dat 'OOF' bloemetje in de achtergrond kwijt en dat draagt toch ook weer bij. Als ik 't goed voorheb heb je nu toch een vierkante uitsnede .'k Vind 'm mooi zo!
          Last edited by Jacky2; 24 januari 2010, 05:58.
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

          Comment


          • #6
            Re: Ook nog wat zomer : grote ereprijs

            van mij mag er een stukje af, wel mooi van kleur!!!!

            groetjes
            hilde
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: Ook nog wat zomer : grote ereprijs

              Ik wou beginnen met: Proficiat ! Dacht dat je een prijs had gewonnen !
              Ik vind het een erg mooi fris plaatje, echt. We durven dat nog wel eens te "missen" en niet alleen in de winter.
              Ik zou dat alter ego bloemetje in de achtergrond er ook op laten, maakt volgens mij deel uit van het geheel en de omgeving van deze ereprijs.
              Marleen
              It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
              http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

              Comment


              • #8
                Re: Ook nog wat zomer : grote ereprijs

                allemaal bedankt voor de reacties

                Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
                Ik vind het licht nogal hard. Een stukje eraf onderaan zoals bopatje zegt zou inderdaad beter zijn maar ik twijfel of hij dan nog scherp genoeg zal zijn.
                Omwille van dat nogal harde licht is dat toen de vergeethoek ingeraakt, nu zou ik soms wel eens naar dergelijk licht durven verlangen

                Door een 3X3 beeld terug te brengen naar een 3x2 beeld verandert er niks aan de scherpte dacht ik
                Het is voor mij geen optie, ik lever graag een tikkeltje standaard-compositie in voor dat 2e onscherpe bloempje dat ik wil behouden omdat ik het zelf een meerwaarde vind.

                frans
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Ook nog wat zomer : grote ereprijs

                  een mooie en dat onderste bloempje stoort me niet vind het juist in het plaatje passen
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment

                  Working...
                  X