Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iMac herstelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iMac herstelling

    Hey!

    Vandaag de slimme beslissing genomen dat mijn iMac een tijdje gaat logeren bij de hersteldienst van Apple.
    Ik vond het raar dat mijn Power Supply tot 84°C warm wordt en waarschijnlijk daardoor heel het boeltje traag en niet-werkend maakt.
    Mijn mouse-overtjes van links/dock/taakbalk werken af en toe niet meer, en zonder iets verkeerd te doen.

    Nu was mijn vraag of iemand weet hoe lang zo een reparatie gemiddeld duurt?
    Ik heb het garantiebewijs nog, en als alles goed is is hij nog in garantie.

    Gr,
    Jens

  • #2
    Re: iMac herstelling

    Ik weet niet waar jij je iMac ter reparatie binnen gedaan hebt? Maar in het verleden heb ik al twee keer een iMac bij ITPro in Antwerpen aangeboden. Reparatie gebeurde binnen de week (ze moeten diagnose doen, onderdeel bij Apple bestellen, testen,...). Als ze dus in jouw geval van de eerste keer het defekte onderdeel te pakken hebben (power supply), kun je dus met dezelfde periode rekening houden.
    Nikon D90

    Comment


    • #3
      Re: iMac herstelling

      Onze dealer (Easy-M, Turnhout) zegt dat zij de herstelling in principe binnen de 10 dd uitvoeren. Twee zaken die wij er hebben laten herstellen (eentje onder Applecare Protection Plan), eentje onder waarborg, waren telkens binnen de week klaar.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: iMac herstelling

        Ik heb het toestel gekocht bij de Switch in Wijnegem en ga dus ook naar daar voor reparatie.
        Ik hoop dat ik mijn computer binnen een week terug heb, want ik heb hem echt wel nodig

        Comment


        • #5
          Re: iMac herstelling

          En je hebt er maar eentje!

          (Ik werk met een iMac 24", mijn vrouw met een MBP 17"; daarnaast heb ik nog een PowerBook G4 dat 10.3.9 draait, en een oude iMac G3 onder OS9. Het was erg een weekje zonder de iMac of de MBP te moeten werken, maar we konden ons nog behelpen)
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: iMac herstelling

            Het plan was om nog een MB bij te kopen, maar nu ik erover nadenk kan ik beter mijn iMac wegdoen en een MBP kopen.
            Handig voor school etc.

            Comment

            Working...
            X