Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RIP Opel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RIP Opel

    Nog niets over vermeld , te maatschappelijk?
    Toen waren er nog 3 ( VW-Volvo-Ford)
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: RIP Opel

    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Nog niets over vermeld , te maatschappelijk?
    Toen waren er nog 3 ( VW-Volvo-Ford)
    Hoe?
    Wacht maar morgen, in de kranten.
    (afijn, nu al op internet)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: RIP Opel

      't Is heel simpel he.
      Zweden, België, Duitsland.
      Als de auto-produktie daar zó van nationaal belang is ... nationaliseren.
      't Is nu geen donder waard, die materie. De kennis zit nu nog in de Zweden, Belgen, Duitsers.

      Ik vbergelijk t maar even met Wärtsila, dat nu hoogwaardige produktie vanuit Nederland naar China wil verhuizen (scheepsschroeven).
      Wärstila/Stork heeft er ooit overheidssubsidie voor gekregen om die werkgelegenheid te behouden.
      Waarom zouden we dat nu niet nationaliseren tegen € 1 ??
      Of geven we China maar al onze industrie in de hoop te mogen gaan afnemen ?
      Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

      Comment


      • #4
        Re: RIP Opel

        Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk bericht
        't Is heel simpel he.
        Zweden, België, Duitsland.
        Als de auto-produktie daar zó van nationaal belang is ... nationaliseren.
        't Is nu geen donder waard, die materie. De kennis zit nu nog in de Zweden, Belgen, Duitsers.

        Ik vbergelijk t maar even met Wärtsila, dat nu hoogwaardige produktie vanuit Nederland naar China wil verhuizen (scheepsschroeven).
        Wärstila/Stork heeft er ooit overheidssubsidie voor gekregen om die werkgelegenheid te behouden.
        Waarom zouden we dat nu niet nationaliseren tegen € 1 ??
        Of geven we China maar al onze industrie in de hoop te mogen gaan afnemen ?
        FYI, Zweden heeft altijd gezegd noch enige steun te geven aan Saab, noch aan Volvo. Ford heeft Volvo onderstussen versjacherd aan China "Geely".
        Bron: Het nieuwsblad.
        Last edited by Nerdifant; 22 januari 2010, 01:13. Reden: Bronvermelding
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • #5
          Re: RIP Opel

          en het ergste van alles is:binnen een paar maanden spreekt men er niet meer over!
          bij ford gooiden ze een aantal jaren geleden 3.700 mensen buiten,dat is meer dan er bij opel nu werken,en wie weet dat nog?
          en het zal niet direct beter worden!(maar we kunnen niet anders als blijven hopen!)
          grts; M

          Comment


          • #6
            Re: RIP Opel

            Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
            en het ergste van alles is:binnen een paar maanden spreekt men er niet meer over!
            bij ford gooiden ze een aantal jaren geleden 3.700 mensen buiten,dat is meer dan er bij opel nu werken,en wie weet dat nog?
            en het zal niet direct beter worden!(maar we kunnen niet anders als blijven hopen!)
            En ze mogen niet klagen....
            Denk maar aan Flint (Michigan).
            (en aan Michael Moore)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment

            Working...
            X