Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Studio Flits Kit ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop Studio Flits Kit ???

    Besten,

    Ziehier een leuke aanbieding bij Konijnenberg.

    Jinbei Delicacy D-180 Studio Flits Kit voor 199 Euro i.p.v. 498 Euro.

    Jinbei Delicacy D-180 Studio Flits Kit

    De Delicacy D180 kit van Jinbei is speciaal ontworpen voor portret- en productfotografie. De D-180 flitskoppen hebben een lichtsterkte van 180 watt per seconde, een her laadtijd van 1.2 seconde en een consistente kleurtemperatuur van 5500K (±200K).

    De Jinbei D-180 kit bestaat uit:
    - 3 x D-180 Digitale flitser
    - 1 x D-50x70 Softbox
    - 1 x D-550 Octo-Softbox
    - 1 x D-Honey Comb
    - 1 x QS-802 D Carrying Bag
    - 3 x SJ-200 Aluminium Light Stand

    Wat denken de kenners hiervan aub ? Is aankoop de moeite waard ?

    Dank voor de feedback.

    Mvg.
    Canon Eos 400D / BG E3 / Canon EF-S 18-55 / Sigma 18-200 DC OS / Speedlite 430EX II / Manfrotto 055XDB-804RC2

  • #2
    Re: Aankoop Studio Flits Kit ???

    Mja als starterkit is het niet slecht denk ik...
    Maar je kan het natuurlijk niet vergelijken met de betere merken..

    Je moet met beide eens werken om het verschil te zien.

    Vraag eens aan traveltoy hier op BD, hij heeft of had een flits(en) van jinbei als ik me niet vergis..
    poof

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop Studio Flits Kit ???

      Hier bestaat al een topic over: http://forum.belgiumdigital.com/f99/flitserkit-konijnenberg-de-moeite-of-niet-293824.html
      http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
      http://foto-actiecode.be

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop Studio Flits Kit ???

        Dit draadje is interessant.
        Deze lijkt me op eerste zicht niet slecht voor de beginner studiofotograaf.
        Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
        www.dewolfmarc.be

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop Studio Flits Kit ???

          Ik twijfel ook over welke set ik moet nemen om mee te beginnen.
          Maar wil vooral ook niet over een paar maanden spijt hebben omdat het toch te weinig capaciteit heeft om een model er helemaal mee te kunnen belichten.
          Nu zag ik ook de Jinbei Dp300 flitsers voor €109,- per stuk.
          Zou dat niet een betere keuze zijn om er 2 van te kopen + een reflector en dan misschien volgend jaar uitbreiden met een derde lamp of zo ???

          Comment


          • #6
            Re: Aankoop Studio Flits Kit ???

            Oorspronkelijk geplaatst door Stefmi Bekijk bericht
            Ik twijfel ook over welke set ik moet nemen om mee te beginnen.
            Maar wil vooral ook niet over een paar maanden spijt hebben omdat het toch te weinig capaciteit heeft om een model er helemaal mee te kunnen belichten.
            Nu zag ik ook de Jinbei Dp300 flitsers voor €109,- per stuk.
            Zou dat niet een betere keuze zijn om er 2 van te kopen + een reflector en dan misschien volgend jaar uitbreiden met een derde lamp of zo ???
            begin dan met ééntje... je moet nog een statief hebben en eventueel softbox of paraplu, kabel of remote control...

            een set is meestal interessanter... krijg je meestal ook nog een tas bij...

            met één flash kan je al heel veel doen, combineer dat met een reflectie scherm... isomo is erg goed!

            zo kan je ten eerste te weten komen als de flash goed is... en dan ook zien wat je meer nodig zou hebben...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: Aankoop Studio Flits Kit ???

              Ik zie dat er al een tijdje niet meer gereageerd wordt in dit topic, maar ik hoop dat iemand mij nog antwoord kan geven op mijn vraag over dit flitsset. De softboxen die erbij zitten, zijn dat softboxen die continue aan staan of flitsen deze mee?

              Op school werken we namelijk met softboxen die continue aan staan, en die zou ik zelf ook graag willen hebben. Echter heb ik eerder een set besteld en hierbij flitsten de softboxen mee en dit is niet mijn bedoeling.

              Alvast bedankt!

              Comment


              • #8
                Re: Aankoop Studio Flits Kit ???

                het probleem aan de delacy-reeks is dat je minder modifiers zal vinden.

                je bent m.i. dan beter af met de spark / millenium reeksen van jinbei
                deze gebruiken de Bowens S-koppeling voor de softboxen etc.
                Je zal dus veel meer modifiers vinden en dus ook schappelijker in prijzen deels.
                Website: http://www.svisimaging.be

                Comment


                • #9
                  Re: Aankoop Studio Flits Kit ???

                  Oorspronkelijk geplaatst door sanne-203 Bekijk bericht
                  Ik zie dat er al een tijdje niet meer gereageerd wordt in dit topic, maar ik hoop dat iemand mij nog antwoord kan geven op mijn vraag over dit flitsset. De softboxen die erbij zitten, zijn dat softboxen die continue aan staan of flitsen deze mee?

                  Op school werken we namelijk met softboxen die continue aan staan, en die zou ik zelf ook graag willen hebben. Echter heb ik eerder een set besteld en hierbij flitsten de softboxen mee en dit is niet mijn bedoeling.

                  Alvast bedankt!
                  Euh Sanne, een softbox is de modifier die je op je flitslicht zet. die staat niet aan of af dus. De jinbei flitslichten zijn zoals het woord zegt 'flits'-lichten en geen continue licht.
                  Misschien toch even eerst wat dieper in de materie duiken vooraleer iets aan te schaffen waar je dan niet tevreden over bent.
                  Wat wil je doen met je lichten. Waarom wil je continue licht? Die zijn over het algemeen duurder dan de flitslichten.
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment

                  Working...
                  X