Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kerkje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kerkje

    persoonlijk vind ik deze foto geslaagd, vinden jullie dat ook?


    alvast bedankt voor de reactie!
    groeten,
    Peter
    The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

  • #2
    Re: kerkje

    Tonemapping kan ok zijn maar hier is trop teveel. Vind ik persoonlijk. Ook de scherpte is niet wat het zou moeten zijn.

    peter
    www.peterlaurent.be

    Comment


    • #3
      Re: kerkje

      Wat jammer nu toch dat het achteraan niet scherp is . Bewerking kan ik wel smaken , is er hier voor mij "nog niet over".

      Walter
      D850

      Comment


      • #4
        Re: kerkje

        Oorspronkelijk geplaatst door freffyfako Bekijk bericht
        Tonemapping kan ok zijn maar hier is trop teveel. Vind ik persoonlijk. Ook de scherpte is niet wat het zou moeten zijn.

        peter
        Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Wat jammer nu toch dat het achteraan niet scherp is . Bewerking kan ik wel smaken , is er hier voor mij "nog niet over".

        Walter
        dit was mijn eerste foto die ik met tonemapping bewerkt heb (foto is van twee jaar geleden).
        eerlijk gezegd heb ik over de onscherpte gekeken achteraan. over de bewerking ben ikzelf wel tevreden.
        aan de kleuren heb ik niet geprutst zoals al dat groen doet vermoeden, kijk maar op volgende link (foto is niet van mij!!)

        ter info: dit is de kerk van het veel te drukke Saint-Émilion

        groeten,
        Peter
        The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

        Comment


        • #5
          Re: kerkje

          Deze doet het niet voor mij. Voor te beginnen had ik hier voor meer groothoek gekozen. Je opname is te krap gekadreerd zo. Symmetrie ontbreekt hier ook, wat je van zulke foto's toch zou verwachten. De banken achteraan had ik er volledig proberen op te zetten. Tenslotte hangt er een groene zweem over de opname, wat niet mooi is.

          Ik hoop dat je hieraan wat hebt. Gewoon eens opnieuw proberen
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: kerkje

            Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
            Deze doet het niet voor mij. Voor te beginnen had ik hier voor meer groothoek gekozen. Je opname is te krap gekadreerd zo. Symmetrie ontbreekt hier ook, wat je van zulke foto's toch zou verwachten. De banken achteraan had ik er volledig proberen op te zetten. Tenslotte hangt er een groene zweem over de opname, wat niet mooi is.

            Ik hoop dat je hieraan wat hebt. Gewoon eens opnieuw proberen
            tuurlijk heb ik hier iets aan, toch enkele opmerkingen.
            dat kerje is groen vanbinnen, dus van die groene zweem heb ik zo mijn twijfels.
            momenteel heb ik geen lens die breder kan dan 18 mm...
            symmetrie kan inderdaad beter en de banken hadden er ook volledig mogen opstaan.

            bedankt voor de reactie!
            Last edited by MR_Neo; 23 januari 2010, 10:44.
            The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

            Comment


            • #7
              Re: kerkje

              Best wel een leuke plaats maar de bewerking is er "ver overheen"
              De foto wordt er flets van en de banken zijn onecht geworden zelfs met een halo er
              omheen. Nog even wat met de knopje spelen.
              Grt,
              Hexagon

              Comment

              Working...
              X