Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet kabel-abonnement nog betalen indien ik TelenetShake neem??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet kabel-abonnement nog betalen indien ik TelenetShake neem??

    Ik heb me in mijn oor laten blazen dat, als ik een "TelenetShake" neemt, mijn kabelabonnement ofwel vermindert ofwel helemaal wegvalt.
    Of zijn dat mensen die ooit hebben kunnen genieten van een tijdelijke actie??
    Sprookje of realiteit

    Ik vraag het liever eerst hier, voordat ik bij de Telenetdesk een slapende hond wakker maak

    Dré

  • #2
    Re: Telenet kabel-abonnement nog betalen indien ik TelenetShake neem??

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Ik heb me in mijn oor laten blazen dat, als ik een "TelenetShake" neemt, mijn kabelabonnement ofwel vermindert ofwel helemaal wegvalt.
    Of zijn dat mensen die ooit hebben kunnen genieten van een tijdelijke actie??
    Sprookje of realiteit

    Ik vraag het liever eerst hier, voordat ik bij de Telenetdesk een slapende hond wakker maak

    Dré
    Kabelabnnement valt niet weg, maar indien je in een Infrax gebied woont, wordt dat ipv jaarlijks maandelijks aangerekend, en bedraagd het btw tarief 12% ipv 21%.

    Comment


    • #3
      Re: Telenet kabel-abonnement nog betalen indien ik TelenetShake neem??

      Is ook zo in andere gebieden maw overal van toepassing.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: Telenet kabel-abonnement nog betalen indien ik TelenetShake neem??

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Kabelabnnement valt niet weg, maar indien je in een Infrax gebied woont, wordt dat ipv jaarlijks maandelijks aangerekend, en bedraagd het btw tarief 12% ipv 21%.
        aha!
        Ik betaal nu om en bij de 154€ (bij infrax)
        dus volgens jou zal dit verminderen met ong. 9%, alléén omdat ik een telenet-abo neem??

        Dré

        Comment


        • #5
          Re: Telenet kabel-abonnement nog betalen indien ik TelenetShake neem??

          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Is ook zo in andere gebieden maw overal van toepassing.

          mir
          Dan is dat sinds heel kort, mijn broer betaald zijn kabel nog steeds jaarlijks (Roeselare) hier is dat maandelijks sinds een paar maanden.

          Comment


          • #6
            Re: Telenet kabel-abonnement nog betalen indien ik TelenetShake neem??

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            aha!
            Ik betaal nu om en bij de 154€ (bij infrax)
            dus volgens jou zal dit verminderen met ong. 9%, alléén omdat ik een telenet-abo neem??

            Dré
            Ik zat vroeger bij INDI (WVEM, infrax). Dus door digitaal kijken schakel je over van 21 % BTW naar 12% BTW (dat is een daling van 7.5%). Dat was dus trouwens ook bij de WVEM al zo.

            Telenet was in die contreien een pak duurder dan de WVEM voor het kabelabonnement(ongeveer 17%).
            Op de site van telenet kan je perfect zien wat dat kabelabonnement je per jaar zal kosten (surf naar telenet, televisie, tarieven). Vanaf ergens midden dit jaar zal ik ook weten hoeveel Telenet DUURDER is...
            Groeten,

            Polleke

            Comment

            Working...
            X