Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

swivel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • swivel

    welke swivel heb jij en welke is jullie aankoopadvies
    ik moet nog één satief en swivel kopen dus koop ik liever deglijk gerief, zodat ik er geen spijt moet van hebben
    en evt later ook weer kan doorverkopen

  • #2
    Re: swivel

    er moet ook een paraplu doorkunnen

    Comment


    • #3
      Re: swivel

      Oorspronkelijk geplaatst door melissa Bekijk bericht
      welke swivel heb jij en welke is jullie aankoopadvies
      ik moet nog één satief en swivel kopen dus koop ik liever deglijk gerief, zodat ik er geen spijt moet van hebben
      en evt later ook weer kan doorverkopen
      kijk hier eens: www.strobistfotografie.be
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: swivel

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        Toch nog een opmerking over die plastieke swivels:
        Is inderdaad correct wanneer je van die goedkope ebay swivels koopt dat deze kunnen breken, maar de iets wat deftige swivel is gemaakt van dezelfde kunststof als waar ze bumpers van maken en zijn zeer stevig.

        Ik heb er nog geen enkele kapotgekregen (koop ook nooit op ebay, maar in de winkel) en ben toch niet zo voorzichtig met die dingen

        Deze zijn vrij stevig en over zo eentje ben ik eens per ongeluk met de wagen overgereden, gebruik ik nog steeds
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: swivel

          dus die van ebay zijn niet aan te raden
          ben ook op zoek naar een plu zw/wit en een lumopro lp 604
          maar in camera tools zijn de lumopro niet op voorraad

          Comment


          • #6
            Re: swivel

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht

            Deze zijn vrij stevig en over zo eentje ben ik eens per ongeluk met de wagen overgereden, gebruik ik nog steeds
            haha, wat jij allemaal niet doet om je materiaal te testen!!
            ja inderdaad, ik heb er ook zo ééntje liggen (die van flashzebra), en is van dikker plastiek... maar je betaalt er uiteindelijk ook meer voor...
            m'n favoriete swivels zijn nog steeds de zwarte metalen (hebben ze ook bij konijn).
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: swivel

              Oorspronkelijk geplaatst door melissa Bekijk bericht
              dus die van ebay zijn niet aan te raden
              ben ook op zoek naar een plu zw/wit en een lumopro lp 604
              maar in camera tools zijn de lumopro niet op voorraad
              welke van ebay? deze zijn best goed hoor! Alleen duurt het wel een 4 tal weken voor ze geleverd zijn...

              maar deze zijn nog een klasse beter...

              d'r zijn inderdaad niet veel leveranciers voor de lumopro's...
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: swivel

                ik vind het best handig ales je alles samen kan kopen
                wat e-bay betreft , soms bestelt mijn ma, autoonderdelen en dan komen ze achteraf met de btw
                vandaar dat ik liever in belgie of nederland koop ( online dan)
                ik denk dat enkel cameratools de lumopro lp 604 heeft en die kan inderdaad redelijk laag

                Comment


                • #9
                  Re: swivel

                  Oorspronkelijk geplaatst door melissa Bekijk bericht
                  ik vind het best handig ales je alles samen kan kopen
                  wat e-bay betreft , soms bestelt mijn ma, autoonderdelen en dan komen ze achteraf met de btw
                  achteraf taks betalen, gebeurt enkel als je buiten te EU koopt, en dan nog specifieker vooral vanuit de US... ik heb nog nooit extra tax moeten betalen voor een aankoop uit het china or hong kong... trouwens dan moet je al over een bepaald bedrag gaan...

                  alles samen kopen is niet altijd nuttig, soms wachten ze dan tot het laatste stuk binnen is... ik doe het alleen als ik er verzendingskosten op bespaar... maar je moet natuurlijk het hele plaatje bekijken... 't heeft geen zin om 10€ meer te betalen om dan 5€ verzendingskosten te winnen...
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #10
                    Re: swivel



                    dus als ik deze koop heb ik geen probleem met btw achteraf
                    dan ga ik voor deze
                    nu nog op zoek naar een paraplu en een lighstand
                    en dan beginnen oefenen voor het nemen van de comunniefoto's
                    ik zal ze zeker op het forum posten

                    Comment


                    • #11
                      Re: swivel

                      Oorspronkelijk geplaatst door melissa Bekijk bericht
                      http://cgi.benl.ebay.be/360-Swivel-F...item3a55214e44

                      dus als ik deze koop heb ik geen probleem met btw achteraf
                      absoluut geen probleem... slechts vanaf een ca. 25€ kan je een risico lopen... lager niet...
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #12
                        Re: swivel

                        nog 1 vraagje
                        bij een praplu aankoop hoveel inch/cm koop je best

                        Comment


                        • #13
                          Re: swivel

                          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                          ik heb nog nooit extra tax moeten betalen voor een aankoop uit het china or hong kong...
                          Ik had een paar weken geleden toch prijs. €10 moeten bij betalen aan de facteur. Het was wel een redelijk groot pakket Het was een volledig achtergrondsysteem met doek. Maar als je iets via ebay koopt in china of hong kong kan je best aan de verkoper vragen of ze het willen verzenden als gift, dan kan je normaal niet veel kwaad. Bedrijven zoals dealextreme enzo doen dat altijd dus daar kan je ook met een gerust hart bestellen.
                          http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
                          http://foto-actiecode.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: swivel

                            Oorspronkelijk geplaatst door melissa Bekijk bericht
                            nog 1 vraagje
                            bij een praplu aankoop hoveel inch/cm koop je best
                            groter kan je altijd kleiner maken, omgekeerd is moeilijker...
                            Maar groter is gevoeliger voor wind...
                            30" tot 40" is prima...

                            neem best een 2-in-1 dan heb je zowel reflector als shoot through...
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                            Comment


                            • #15
                              Re: swivel

                              Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                              welke van ebay? deze zijn best goed hoor! Alleen duurt het wel een 4 tal weken voor ze geleverd zijn...

                              maar deze zijn nog een klasse beter...

                              d'r zijn inderdaad niet veel leveranciers voor de lumopro's...
                              Maar je hebt uiteindelijk toch maar één betrouwbare dealer nodig hè
                              www.indetailfotografie.nl

                              Comment

                              Working...
                              X