Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Mondays...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blue Mondays...

    post verwijderd
    Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 17:40.

  • #2
    Re: Het liep eraf als van een gans...

    Tsja, risico van de dag natuurlijk! Gaat wel over!
    Last edited by Koen; 18 januari 2010, 13:04.
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Het liep eraf als van een gans...

      Tja, over een rotstart van de week gesproken. Nu maar hopen dat je onderweg niet geflitst werd of je word helemaal
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Het liep eraf als van een gans...

        JA das op zen zachts gezegd kl*te..
        Misschien had je nog even naar Studio 73 kunnen bellen? zijn daar niet zo ver vandaan..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Het liep eraf als van een gans...

          dit weekend gemerkt dat de papieren van mijn wagen verdwenen waren uit de auto. Alles ondersteboven gehaald (thuis, op appartement in Gent én in de auto zelf maar niets te vinden)
          ik dacht dan, ze zullen wel op mijn werk liggen--> niet dus heb ik vandaag moeten ondervinden

          verdorie alles kwijt; verzekeringspapieren, gelijkvormigheidsattest, volledige historie van onderhoud, kleurcode (custom paint), boekjes, keuringsattesten, carpass en het ergste van al; tankcertificaat en installatiecertificaat van de LPG installatie

          fracking maandag

          ah ja, ik start de wagen vanmorgend; geen verwarming meer, wel warmte maar geen luchtstroom (fanmotor of relais kapot?)
          als de flikken mij nu tegenhouden en naar papieren vragen dan draai ik door
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Het liep eraf als van een gans...

            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            dit weekend gemerkt dat de papieren van mijn wagen verdwenen waren uit de auto. Alles ondersteboven gehaald (thuis, op appartement in Gent én in de auto zelf maar niets te vinden)
            ik dacht dan, ze zullen wel op mijn werk liggen--> niet dus heb ik vandaag moeten ondervinden

            verdorie alles kwijt; verzekeringspapieren, gelijkvormigheidsattest, volledige historie van onderhoud, kleurcode (custom paint), boekjes, keuringsattesten, carpass en het ergste van al; tankcertificaat en installatiecertificaat van de LPG installatie

            fracking maandag

            ah ja, ik start de wagen vanmorgend; geen verwarming meer, wel warmte maar geen luchtstroom (fanmotor of relais kapot?)
            als de flikken mij nu tegenhouden en naar papieren vragen dan draai ik door
            Ook een rotdag dus. Maar als er niet ingebroken is, moeten die papieren dus wel ergens opduiken. Een beetje hoop
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: Het liep eraf als van een gans...

              Vorige week bestelde ik iets bij Fiat voor mijn auto.

              Ze zeiden dat het er vandaag zeker ging zijn, ten laatste morgen.

              Ik vandaag naar Fiat, en dan bleek dat ze het niet binnenhadden ! Ze zullen wel laten weten wanneer het binnen is, maar ze weten niet wanneer.

              Volgens mij zijn ze het vorige week gewoon vergeten te bestellen maar durven ze dat niet toegeven.
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • #8
                Re: Het liep eraf als van een gans...

                Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                Ook een rotdag dus. Maar als er niet ingebroken is, moeten die papieren dus wel ergens opduiken. Een beetje hoop
                inbraak lijkt me onwaarschijnlijk, anders zouden mijn SkullCandy headphones die die dagen op het dashbord lagen wel meegenomen zijn

                des te meer reden om gefrustreerd te zijn, waar in hemelsnaam zijn ze toch naartoe
                5DmkIII en wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: Het liep eraf als van een gans...

                  post verwijderd
                  Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 17:40.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blue Mondays...

                    Titel aangepast op vraag van TS
                    BD0910BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het liep eraf als van een gans...

                      post verwijderd
                      Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 17:40.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het liep eraf als van een gans...

                        Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                        Oeie.... Ik heb hier iets in gang gezet...

                        ( De mod mag anders de topictitel wel aanpassen in "Blue Monday's" of zo hoor... )
                        super, nu ben ik niet meer off topic
                        5DmkIII en wat glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het liep eraf als van een gans...

                          Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                          De vrouw haar sjakosj al gechecked ? De "verdwenen boel" die soms in de mijne haar "vuilbak" blijkt te zitten ( spijtig genoeg geen 105 macro )
                          nope, ze is volop mee aan het zoeken

                          ik begin te vrezen dat de papieren uit de wagen zijn gevallen toen ik valiezen uitlaadde vorige week (ergens in Gent)
                          maar de Gentse Politie heeft nog niks binnengekregen

                          als ik tegen morgen niets vind, zal ik moeten plooien en aangifte gaan doen om zo alles opnieuw te verkrijgen (al zullen de papieren van de LPG installatie een verloren zaak zijn, bye bye goeiekope brandstof )
                          5DmkIII en wat glas

                          Comment

                          Working...
                          X