Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cvo leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cvo leuven

    Woensdag avond eindelijk eerste les photoshop modulle1.En op vrijdag avond eerste
    les digitale fotografie.Ik kijk er naar uit om beter met men toestel te kunnen werken ;zelfstudie uit boeken gaat ook maar is toch niet makelijk !Alleen spijtig dat ik vrijdag op eerste les al te laat zal kom wegens ziekenhuis afspraak in diest om 16.20 en de les begint om 16.30 in Leuven.

  • #2
    Re: Cvo leuven

    Volledig met je eens.
    Ik heb ook jaren en jaren alles in zelfstudie gedaan. Een beetje onder het principe Trial-and-Error.
    Maar uiteindelijk verlies je daar toch vrij veel tijd mee.

    De laatste tijd schrijf ik me ook al eens sneller in om een cursus te volgen.
    Als het over software gaat volg ik thuis de videotrainingen van lynda.com die zijn ook super om te volgen!
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

    Comment


    • #3
      Re: Cvo leuven

      Tof da je naar het CVOLeuven gaat.
      En inderdaad je kan er meer van opsteken dan alleen maar in de boekjes te kijken.
      Ikzelf ga er ook en en ga woensdag DIGI3 volgen.
      Toffe sfeer onder de klasgenoten.
      Welkom op CVO zou ik zeggen.
      Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
      www.dewolfmarc.be

      Comment


      • #4
        Re: Cvo leuven

        Dat je dat hier nu post...
        Ben net naar het secretariaat geweest om me in te schrijven, nergens geen plaats meer...alleen woensdagnamiddag en dan heb ik in Zaventem reeds EHBO-cursussen die ik niet meer kan afzeggen

        Ben echt wel serieus teleurgesteld, had het zo verdomd graag mee gestart. Ben enorm gemotiveerd, wil zo enorm, enorm graag starten en het enige wat ze me konden aanbieden was een inschrijving voor september...het is echt een serieus blauwe maandag geworden voor me...
        Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
        Flickr

        Comment

        Working...
        X