Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diamanten Bruiloft

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diamanten Bruiloft

    In mei vieren mijn grootouders hun Diamanten bruiloft.
    Voor deze gelegenheid zijn we met alle kleinkinderen op zoek naar ideeën die we kunnen uitvoeren. Dit in de zin van cadeaus (liefst iets dat we zelf kunnen maken), teksten, voordrachten enzovoort.

    We hebben op het internet al zitten zoeken, maar we vinden eigenlijk niets voor een Diamanten bruiloft. (ik gok dat dit komt omdat velen dit niet halen?)

    Zijn er hier soms mensen die iets origineels weten voor deze toch wel bijzondere gebeurtenis?
    Alle ideeën zijn welkom!
    Using the camera to defeat the habit of not seeing

  • #2
    Re: Diamanten Bruiloft

    Hoe goed zijn de feestvarkens nog te been?
    Een huifkartocht is misschien wel leuk.
    Fuji FinePix S100fs

    Comment


    • #3
      Re: Diamanten Bruiloft

      Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
      Hoe goed zijn de feestvarkens nog te been?
      Grootvader is iets minder goed te been, hij heeft vaak houvast nodig en moet snel rusten.
      Grootmoeder is nog goed te been.
      Using the camera to defeat the habit of not seeing

      Comment


      • #4
        Re: Diamanten Bruiloft

        Hallo,

        een diavoorstelling met een aantal foto's "van vroeger tot nu" is steeds een succesnummer! Het vraagt heel wat tijd maar het is wel de moeite waard ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Diamanten Bruiloft

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          Hallo,

          een diavoorstelling met een aantal foto's "van vroeger tot nu" is steeds een succesnummer! Het vraagt heel wat tijd maar het is wel de moeite waard ...

          Jaja
          Inderdaad en als je dan nog een goed paar foto's hebt van bij hun huwelijk of ervoor en een paar goede foto's van nu, kan je via plak en kleefwerk twee foto's maken waar op de eerste de twee grootouders staan toen en op de tweede nu... Zorg ervoor dat ze op dezelfde plaats staan en dan kan je via een morph-progje de foto's laten lopen van jong naar oud.
          Dat is verbluffend en daar spreekt men maanden nadien nog over.
          Je kan ook oude zwart-wit foto's inkleuren met pastelkleuren en dat geeft direkt ook een andere wending aan de presentatie.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Diamanten Bruiloft

            Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
            In mei vieren mijn grootouders hun Diamanten bruiloft.
            Voor deze gelegenheid zijn we met alle kleinkinderen op zoek naar ideeën die we kunnen uitvoeren. Dit in de zin van cadeaus (liefst iets dat we zelf kunnen maken), teksten, voordrachten enzovoort.

            We hebben op het internet al zitten zoeken, maar we vinden eigenlijk niets voor een Diamanten bruiloft. (ik gok dat dit komt omdat velen dit niet halen?)

            Zijn er hier soms mensen die iets origineels weten voor deze toch wel bijzondere gebeurtenis?
            Alle ideeën zijn welkom!
            Als er genoeg familiefoto's ter beschikking zijn, een stamboom in de vorm van een foto collage.

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Diamanten Bruiloft

              Waarom geen fotoboek van hun huwelijksviering?
              Misschien, om boek mee te beginnen, foto's van hun huwelijk zoveel jaar terug...


              T
              Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Re: Diamanten Bruiloft

                Een toneeltje / parodie van hun leven?
                Met het pensioensfeestje van een collega vorig jaar hadden de kids en kleinkids een soort parodie toneeltje opgevoerd over hun leven.
                Super leuk
                Racing Pics
                Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                Comment

                Working...
                X