Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met LG cookie kp 500

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met LG cookie kp 500

    Ik heb een week of twee geleden in mijn Base-shop een nieuwe gsm gekocht, de LG cookie kp 500. Diezelfde avond las ik op internet dat andere kopers van dat toestel last ondervonden van problemen. Bepaalde opdrachten voert hij niet uit en dan zou je de melding krijgen :" maximum aantal taken, controleer multitasking". Enkele dagen later begon dat probleem ook bij mijn toestel. Volgens de verkoper van Base is LG ervan op de hoogte maar kunnen ze er niets aan doen. Het toestel blijft ook soms hangen zoals een computer zodat het uitschakelen van het toestel de enige oplossing is. Bovendien doet hij regelmatig heel bizarre dingen.

    Het toestel stond in solden voor slechts 80 euro, nu weet ik wel waarom...
    Ik had 2 optie's :

    - Het toestel opsturen voor herstelling... (ik heb schrik dat dat niet veel oplevert)
    - Het toestel inleveren, in ruil krijg ik dan nog slechts 30 euro terug...

    Mijn vraag is of zij een toestel mogen verkopen als ze weten dat er problemen mee kunnen zijn ???
    Hoe kan ik de verkoper onder druk zetten dat ik mijn geld volledig terug krijg ???

  • #2
    Re: Problemen met LG cookie kp 500

    Eerst wat rondlezen voor je zo iets koopt kan ook een optie zijn?

    Ik zou hem laten opsturen, je hebt toch garantie. Is het niet in orde, opnieuw en desnoods nieuw toestel eisen.
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met LG cookie kp 500

      In principe mag je als particuliere klant beslissen de koop ongedaan te maken omdat het toestel niet aankan waar het voor gemaakt is ... wettelijke garantie.
      Maar er is een groot verschil tussen theorie en praktijk ... in de Carrefour hangt ook altijd een mooie affiche "Geen garantie op solden".
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met LG cookie kp 500

        Heb je er geen extra geheugen bijgestoken? Soms geeft dit conflicten blijkbaar.
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met LG cookie kp 500

          Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
          Heb je er geen extra geheugen bijgestoken? Soms geeft dit conflicten blijkbaar.
          Opslagruimte bedoel je ? Er zit een mini SD-kaartje van 2 Gb in ja... Zou dat het probleem zijn ??

          Comment

          Working...
          X