Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laswerken voor particulieren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laswerken voor particulieren?

    Hoi,

    Wij hebben een Auping spiraalbodem 180x210, maar ons bed zelf kwam van Stevens Meubel en is met 4 korte metalen plaatjes die meteen loskomen en het bed zakt door vanaf dat je op de matras ligt.
    Kun je zomaar naar één of ander metaalcentrum gaan waar zij meteen stukken aan lassen? Zopas wat rondgebeld maar t'is zaterdag, ofwel doen ze dit niet ofwel nemen ze niet op...

    Thanks!
    2010
    Last edited by 2010; 16 januari 2010, 11:52.

  • #2
    Re: Laswerken voor particulieren?

    regio oostende: metaalcomfort

    daar zullen ze dat normaal wel aan mekaar breien
    Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

    Comment


    • #3
      Re: Laswerken voor particulieren?

      Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
      Hoi,

      Wij hebben een Auping spiraalbodem 180x210, maar ons bed zelf kwam van Stevens Meubel en is met 4 korte metalen plaatjes die meteen loskomen en het bed zakt door vanaf dat je op de matras ligt.
      Kun je zomaar naar één of ander metaalcentrum gaan waar zij meteen stukken aan lassen? Zopas wat rondgebeld maar t'is zaterdag, ofwel doen ze dit niet ofwel nemen ze niet op...

      Thanks!
      2010
      Als je in je openbaar profiel niet aangeeft van welke regio je bent, kunnen wij je moeilijk een voorstel doen, ik neem aan dat je niet van plan bent om je 100Km te verplaatsen.

      Als iemand hier een vraag stelt waar ik eventueel kan in helpen, dan kijk ik altijd eerst naar het openbaar profiel, vanwaar die mensen zijn, indien niet ver, dan geef ik antwoord, maar staat het niet vermeld, dan ........... ik begrijp nog steeds niet dat mensen niet hun woonregio vermelden, wat is daar nu privé aan.

      Zelf heb ik hier een TIG en het nodige materiaal waarmee zo een herstelling binnen enkele minuten kan gebeuren, waar ik woon staat in mijn profiel.

      Comment

      Working...
      X