Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thumbnails

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thumbnails

    Normaal staat de beschrijving of nummering er onder, maar op een of andere manier is dat verdwenen in een bepaalde folder ( gelukkig niet bij allemaal, en in de onderliggende folders is het ook ok). Hoe krijg ik dat terug goed in XP ?
    edit, als ik met de muis over zo een thumbnail ( is hier een goed NL woord voor?) ga, zie ik een deel van de beschrijving.....
    Last edited by toerist; 14 januari 2010, 22:49.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Thumbnails

    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Normaal staat de beschrijving of nummering er onder, maar op een of andere manier is dat verdwenen in een bepaalde folder ( gelukkig niet bij allemaal, en in de onderliggende folders is het ook ok). Hoe krijg ik dat terug goed in XP ?
    edit, als ik met de muis over zo een thumbnail ( is hier een goed NL woord voor?) ga, zie ik een deel van de beschrijving.....
    Doe is effe een Print screen en post hem hieronder...
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: Thumbnails

      't Is eigenlijk enkel in "my documents" folder
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Thumbnails

        Open de probleemfolder,
        Als je dan in "View" op "Thumbnails" klikt, zorg er dan voor dat als je dat doet je terzelfdertijd de SHIFT toets ingedrukt houdt.
        Met de shift-toest kan je de zichtbaarheid van de filenames in- en uitschakelen.
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Thumbnails

          Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
          Open de probleemfolder,
          Als je dan in "View" op "Thumbnails" klikt, zorg er dan voor dat als je dat doet je terzelfdertijd de SHIFT toets ingedrukt houdt.
          Met de shift-toest kan je de zichtbaarheid van de filenames in- en uitschakelen.
          Netjes Filip


          ps: werkt enkel bij thumbnails natuurlijk

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Thumbnails

            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
            Open de probleemfolder,
            Als je dan in "View" op "Thumbnails" klikt, zorg er dan voor dat als je dat doet je terzelfdertijd de SHIFT toets ingedrukt houdt.
            Met de shift-toest kan je de zichtbaarheid van de filenames in- en uitschakelen.
            Joepie, 't is gelukt,
            dankuwel
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Thumbnails

              Graag gedaan


              Ik had het ook al eens voorgehad....
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment

              Working...
              X