Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

site nwr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • site nwr

    Heeft er al iemand met www.nwrfoto.eu gehandeld/besteld??
    Is deze site te vertrouwen? De prijzen zijn wel zeer gunstig!!

    Alvast bedankt.
    Last edited by Noel vdv; 14 januari 2010, 10:26.
    canon

  • #2
    Re: site nwr

    wat is NMR ?

    foto.eu ziet er maar raar uit, is meer een link portaal dan een echte site... ik zou er geen tijd in steken.

    misschien is een link geen overbodige luxe hier?
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: site nwr

      heb mijn post aangepast. Typfoutje gemaakt. sorry.
      canon

      Comment


      • #4
        Re: site nwr

        komt niet overtuigend over, zetel in spanje, contact pagina geeft geen adres gegevens op, maar enkel een zéér amateuristisch invulformulier met 3 velden...

        Als ik in de leftnav op "Digitale SLR camera's" krijg ik geen enkel resultaat? idem voor "Lens-accessoires", geen bestel-knop op de productpagina's ?


        Ziet er me iets te verdacht uit...

        Overal komen nog Engelse woorden terug (zowel in productinformatie als het registratieformulier), en nergens is duidelijk welke manier van betaling ze aanvaarden... Deze site is verre van afgewerkt genoeg naar mijn mening om er een echte winkel achter te hebben zitten. Tevens een Nederlandstalige shop uit Spanje gehost?

        Hoe kan je hier trouwens überhaupt iets kopen? er staan nergens bestelknoppen op de pagina's, en hun registratieformulier werkt langs geen kanten ...
        Last edited by RikH; 14 januari 2010, 16:26.
        Mijn foto's
        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

        Comment


        • #5
          Re: site nwr

          Ik denk dat ik me niet ga laten verleiden en gewoon in een belgische winkel mijn spullen ga kopen. Die hebben toch wel een betere dienst.

          Bedankt voor de reactie.
          canon

          Comment

          Working...
          X