Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon FE + Nikon FG + 50mm f1.8 [VERKOCHT]

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Nikon FE + Nikon FG + 50mm f1.8 [VERKOCHT]

    [VERKOCHT]

    Ik verkoop twee uitstekende Nikon spiegelreflex bodies en een Nikon 50mm f1.8 ai-s standaardlens. Geen plastiek, maar degelijke onverslijtbare SLR's.


    Beide zijn in uitstekende staat. De FG is nog recent gebruikt en de FE heeft recent een onderhoud en inspectie gehad bij een speciaalzaak in Gent (kasticket aanwezig).

    Beide bodies zijn even betrouwbaar. De FE is echter iets profesioneler en iets groter. Aan de andere kant, de FG is compacter lichter en heeft naast de diafragmavoorkeur-stand ook een Program-mode "P". Op die stand kiest de camera sluitertijd én diafragma automatisch. Er is ook uiteraad mogelijkheid tot manuele belichting. De FG komt ook met origineel lederen Nikon etui.

    De FE werkt uitsluitend met diafragmavoorkeur (gebruiker kiest diafragma, camera kiest automatische juiste sluitertijd) of manuele belichting.

    De lens hoeft geen introductie. Een standaard 50mm lichtsterke AI-S lens met maximaal diafragma van f1.8 en uiteraard precieze en vloeiende manuele focus. Quasi geen gebruikssporen, glas in perfecte staat. Zeer compact en licht. Ook te gebruiken op digitale bodies.

    Prijzen:

    Nikon FG + lederen etui = 30 euro

    Nikon FE = 50 euro

    Nikkor 50mm f1.8 ais = 25 euro


    De lens kan ook aangekocht worden met een body, in dat geval

    wordt de lens voor 20 euro verkocht.


    Prijs voor alles tesamen = 90 euro



    Reden verkoop: Ik hou mij beperkt tot 2 analoge Nikons, ipv 4.

    Ophalen te Gent. Verzending is bespreekbaar.

    *******************
    UPDATE: voorlopig 2 voorstellen voor het hele pakket voor 100 euro, inclusief verzending.
    Last edited by caleido; 19 januari 2010, 20:44.
Working...
X