Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DJ-buttnz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DJ-buttnz

    Een vriend-Dj vroeg mij om eens wat foto's te maken terwijl hij aan het draaien was.
    hieronder vind je er 1 van. (nog 2 andere uit de shoot vind je op http://www.flickr.com/photos/cnuddejan/ )
    Hopelijk plaats ik deze foto hier correct... valt precies wat uit de toon, maar weet niet direct waar ik hem anders beter zou plaatsen






    Alvast bedankt voor het kijken,

    gr,

    Jan

  • #2
    Re: DJ-buttnz

    Ik had liever de scherpte wat dichter vooraan gezien, die eerste echt onsherpe knoppen zijn er wat veel aan

    Iets minder nadrukkelijk de diagonaal viseren en met minder knopjes meer doen was waarschijnlijk een stuk beter, nu is het nogal druk.

    frans
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: DJ-buttnz

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Ik had liever de scherpte wat dichter vooraan gezien, die eerste echt onsherpe knoppen zijn er wat veel aan

      Iets minder nadrukkelijk de diagonaal viseren en met minder knopjes meer doen was waarschijnlijk een stuk beter, nu is het nogal druk.

      frans
      Hmm,
      Het was de bedoeling om dynamiek in de foto te steken... en had gekozen om enkel die rij knopjes scherp te krijgen... vandaar ook nog eens het diagonale hé (op die manier kan ik 1 rij volledg scherp nemen).


      Uw feedback klopt helemaal en ben heel erg blij dat je deze geeft ... maar denk je ook niet dat het dynamische dan wat verloren zou gaan?

      volgende keer probeer ik zeker eens wat jij hier vermeld.

      tnx

      Comment


      • #4
        Re: DJ-buttnz

        Je man naar de diagonaal werken maar doe het met minder, nu heb je in die linksbivenhoek allen ruimte die het lijnenspel agbreekt
        Se 2e rij met onscherpe knoppen man nog netn de eerte rij dat is er volgens mij wel wat over

        proberen, peroberen, proberen

        en dank zij digitaal jaag ik u daarmee niet op kosten he

        maar de eenvoud is een sterk wapen in fotografie !

        frans
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: DJ-buttnz

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Ik had liever de scherpte wat dichter vooraan gezien, die eerste echt onsherpe knoppen zijn er wat veel aan

          Iets minder nadrukkelijk de diagonaal viseren en met minder knopjes meer doen was waarschijnlijk een stuk beter, nu is het nogal druk.

          frans
          dit was exact hetgeen ik ook in gedachten had om neer te schrijven...
          Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
          http://gallery.atsharp.com

          Comment


          • #6
            Re: DJ-buttnz

            Oorspronkelijk geplaatst door Mbili Bekijk bericht
            dit was exact hetgeen ik ook in gedachten had om neer te schrijven...
            Bedankt voor de feedback Mbili en Frakske, ik zal nog wel eens de gelegenheid hebben om zijn apparatuur te gaan trekken.
            Dan zal ik het eens proberen op de manier die jullie beschrijven

            Ik vroeg mij ook af wat ik best doe met die lichtslierjes.
            Het zorgt wel voor wat dynamiek, maar mss zou het beter zijn als ik de camera iets stabieler houd zodat er toch een minimale verplaatsing te zien zal zijn van de lichtjes, maar geen slierten.

            ps: http://www.youtube.com/user/cnuddeja.../0/Pnmovw0cvIE hier zie je alle foto's uit die reeks (gewoon gemaakt vr de fun...Dj was wel tevreden)

            Comment

            Working...
            X