Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neuronen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Neuronen

    Last edited by Josv; 18 januari 2010, 22:52. Reden: foto was van naam veranderd op mijn site
    Jos
    Site

  • #2
    Re: Hersenverbinding

    dank voor de reactie
    Jos
    Site

    Comment


    • #3
      Re: Hersenverbinding

      Abstract is het zeker en vast. Mooi vind ik het ook wel.
      Maar euhm... zitten we hier nu niet voornamelijk naar een bewerking van foto te kijken dan naar de foto zelf?

      Misschien een woordje uitleg erbij?
      Ik weet het, je post verliest dan misschien een deel van z'n abstracte waarde...
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: Hersenverbinding

        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Abstract is het zeker en vast. Mooi vind ik het ook wel.
        Maar euhm... zitten we hier nu niet voornamelijk naar een bewerking van foto te kijken dan naar de foto zelf?

        Misschien een woordje uitleg erbij?
        Ik weet het, je post verliest dan misschien een deel van z'n abstracte waarde...
        Hoi,
        ivm bewerkte foto's hebt U volkomen gelijk,maar probleem is dat er hier op forum geen topic bestaat om zo een foto te tonen.
        Er bestaat wel een topic : fotobewerking, maar dit gaat enkel over mogelijke technieken en programma's, er worden geen foto's getoond.
        Dus vandaar deze foto hier (moet toch ergens mij ei kunnen leggen ).

        Uitleg.
        De dikke lijnen die u ziet zijn takken van een boom die allen vertrekken uit 1 "knot", en zijn een beetje bedekt met sneeuw. Rode achtergrond, is in de verte gelegen huis met rode muur.
        Heb de foto uitgekozen om hem te verwerken met plugin fractalius in PS.
        Elke foto is hiervoor niet ideaal, kunst is vooral om de juiste foto te vinden, en zo een ander onderwerp dan de" foto" zelf te creëren.
        ( is waarschijnlijk nog een overblijfsel van mijn schilderperiode ).

        Na verwerking fractaliues, enkel nog de schaduw,belichting, contrast ...
        bijgewerkt.
        en zoals mijn handtekening al zegt : Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?
        Jos
        Site

        Comment


        • #5
          Re: Hersenverbinding

          Hey,

          Bedankt voor de uitvoerige uitleg.
          Ik geef u gelijk hoor: hier op dit forum is er niet echt een platform voor photoshop bewerkingen als dusdanig.
          Op dit ogenblik ben ik ook meer met uitgebreid photoshop werk bezig, vandaar dat ik momenteel niet zoveel foto's post.

          Misschien is deze topic dan wel een plaatsje om je bewerkingen te posten: http://forum.belgiumdigital.com/f7/p...to-266444.html

          Ik vind je bewerking wel knap hoor. Die fractalius-plugin spreekt me ook wel aan , ik zou het wel nietop een volledige foto toepassen, maar eerder op details en zo. Alleen jammer dat die plugin toch relatief duur is.

          Maar je bewerking opent wel perspectieven voor ander toepassingen waar je een link mee kunt leggen. Daarom vind ik je topic titel ook knap gekozen!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: Hersenverbinding

            Voor mij hoefde die uitleg niet. Vind dit abstract en knap. De rest verzin ik er wel zelf bij

            Comment

            Working...
            X