Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pruttelende koffiezet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pruttelende koffiezet

    Dag iedereen,

    zal maar met de deur in huis vallen. Mijn koffiezet maakt enorm veel lawaai. Het is zo erg dat wanneer hij koffie maakt,
    ik mijn radio in de keuken niet meer hoor. Ambetant als het juist nieuws is.
    Heb hem al ontkalkt, maar dat stomme machine blijft maar veel luid pruttelen en stoom uitblazen dat het niet leuk meer is. Het is er eentje van den Aldi.
    Ok, iets van 16 euro, kan je natuurlijk geen wonderen van verwachten. Het is al onze tweede(van den Aldi) en hij gaat toch al 2 jaar mee.
    Was altijd tegen het feit dat een koffiezet duur moet zijn.
    Maar zijn dure toestellen dan veel stiller? Het werkt toch volgens hetzelfde principe.
    Alle tips welkom

    Groeten,
    wistofus
    Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
    iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
    Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

  • #2
    Re: Pruttelende koffiezet

    Goh, geen idee eigenlijk, hier wordt koffie nog op de oude manier 'opgegoten'.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: Pruttelende koffiezet

      Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
      Goh, geen idee eigenlijk, hier wordt koffie nog op de oude manier 'opgegoten'.
      Is eigenlijk nog niet zo een slecht idee. Maar dan moet je er wel een beetje bijblijven hé. En kan je dan niet een babbeltje slaan met je visite in de woonkamer.
      Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
      iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
      Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

      Comment


      • #4
        Re: Pruttelende koffiezet

        Als hier iemand pruttelt krijgt hij een vermaning,word het tegenpruttelen ...dan vliegt hij buiten.
        Mss kan ontkalken helpen.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Pruttelende koffiezet

          To Macroshopper : Heb hem inderdaad al ontkalkt, maar helaas geen grote verbetering. Zelfs mijn vrouw begint zich er ook aan te ergeren

          To you all : Moet ik nu een nieuwe kopen? En welk een? Wat zijn jullie koffiezet-apparaten?
          Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
          iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
          Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

          Comment


          • #6
            Re: Pruttelende koffiezet

            Oorspronkelijk geplaatst door wistofus Bekijk bericht
            To Macroshopper : Heb hem inderdaad al ontkalkt, maar helaas geen grote verbetering. Zelfs mijn vrouw begint zich er ook aan te ergeren

            To you all : Moet ik nu een nieuwe kopen? En welk een? Wat zijn jullie koffiezet-apparaten?
            Hoe heb je ontkalkt? Met speciaal product of met azijn?

            Misschien was de koffiezet zodanig vol kalk dat je het nog eens moet doen?

            Comment


            • #7
              Re: Pruttelende koffiezet

              Heb hem ontkalkt met speciaal product voor koffiezet-apparaten.
              Misschien moet ik het nog eens doen
              En als hij dan nog zo luid pruttelt, dan maar een nieuwe zeker?
              Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
              iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
              Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

              Comment


              • #8
                Re: Pruttelende koffiezet

                Een koffiezet is toch een toestel dat je elke dag gebruikt. Wees dan niet krenterig bij de aankoop en koop een kwaliteitstoestel. Een goede Philips, Braun of Krups kosten al snel 80 Euro of meer.
                Wat je toestel betreft: probeer eens opnieuw te ontkalken. Als je te lang gewacht hebt met te ontkalken, kan het wel zijn dat het toestel begint te lekken. Dat is ie rijp voor't schroot.
                Homo Sapiens Pentaxiensis

                Comment


                • #9
                  Re: Pruttelende koffiezet

                  mijn schoonmoeder zweert ook bij aldi materiaal , en die haar koffiezet maakt al vanaf dag één oorverdovend gepruttel.????
                  heb dit nog nooit gehad met al mijn koffiezetten ( komen wel niet uit de aldi en kosten meestal het drievoudige , worden hier meerdere keren gebruikt en blijven continu aanstaan om warm te houden ( koffiezet nr 6 op 28 jaar huwelijk)
                  mvg dewiene
                  Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pruttelende koffiezet

                    Van 'Den Aldi' en pas na 2 jaar serieus pruttelen...? Jij gelukzak!!

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pruttelende koffiezet

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Van 'Den Aldi' en pas na 2 jaar serieus pruttelen...? Jij gelukzak!!

                      Mvg,
                      Frederic
                      Misschien hechtte ik er vroeger niet zoveel belang aan.
                      Ik denk dat hij begint erdoor te zitten.
                      Eén deze dagen kijk ik voor een nieuwe, en nee, deze keer niet van de Aldi
                      Mijn koffie zal iets duurder uitvallen denk ik.
                      Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                      iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                      Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pruttelende koffiezet

                        Ik heb een Braun, en die gaat nu al 12 jaar mee, zonder pruttelen, de vorige ( ook Braun) ook zoiets, maar die heb ik zelf verprutst door teveel azijn
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pruttelende koffiezet

                          Had een goedkope, die maakte te veel van zijn oren. Een duurdere (Krups) gekocht en die
                          pruttelt nog altijd even veel tegen. Enige remedie: radio luider zetten.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pruttelende koffiezet

                            Vroeger ook zo'n kabaalmaker gehad. Nu al 5 jaar een iets duurder machientje (ongeveer 60 euro) van het merk SEB en dat werkt bijna geruisloos. En ook heel lekkere koffie. 3 keer per jaar ontkalken (wel 2 x na elkaar). Aldi en elektrische apparatuur.....hmmmm!!
                            EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pruttelende koffiezet

                              Hebt ge uw kassaticket nog? Bij den aldi krijgt ge toch 3 jaar garantie hè!
                              Daar moet ge gebruik van maken als het kan!!! 't Zat toch al in de prijs in... (Hahaha, 12€ garantie, 4€ koffiezetter!)
                              Ik heb een grote map, met alle garantiebewijzen en kassabons in van alle spul wat ik koop... is al een paar keer goed van pas gekomen!

                              Comment

                              Working...
                              X