Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

    Hoi,

    Ik ken AV forums in het Engels, maar zou er ook een leuke Belgische site zoals BD bestaan waar videocamera's, videobewerking,.. besproken worden met een koop/verkoop sectie ?
    T'is omdat ik m'n videocamera wil verkopen, als ik zou adverteren bij aangeboden word die direct erafgegooid vermoed ik.

    Op Kapaza & 2de hands zijn ze gierig, doen ze alsof ze de waarde niet weten en bieden ze een stuk lager dan je minimumvraagprijs, Ebay teveel verkoops/adverteerkosten...
    Jammer dat er hier geen extra videorubriek wordt voorzien, misschien omdat het forum te zwaar zou worden, foto / video digitaal combinatie zou tof zijn!

    Bij deze, wie dit ook een goed idee vindt, laat uw stem horen

    Groeten,
    2010
    Last edited by 2010; 12 januari 2010, 21:07.

  • #2
    Re: Belgisch videocamera forum ?

    Het is mss geen slecht idee om en video topic te hebben ,aangezien er met de nieuwe Dlsr fototoestellen toch gefilmd kan worden ,dus loopt dit bijna gelijk met fotografie .

    Men zou dan in het nieuwe topic ook mss wel tips en truck kunnen zetten en uitleg hoe men bepaalde toestellen gebruikt .

    En ik denk ook dat er nog redelijk wat mensen hier toch ook een videocamera hebben buiten hun fototoestel en die het zelfs nog vrij regelmatig gebruiken .

    Grtz

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

      Hier misschien meer succes: videomontageforum.nl
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

        Ik kan ook wel in die vraag inkomen. Ook als Video op BD aan bod komt dekt de naam Belgiudigital nog altijd perfect de lading.
        Een doordenkertje voor de BD leiding misschien ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

          Probeer hier eens, of hier.
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

          Comment


          • #6
            Re: Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Ook als Video op BD aan bod komt dekt de naam Belgiudigital nog altijd perfect de lading.
            Een doordenkertje voor de BD leiding misschien ?
            Ik ben alvast geïnteresseerd.

            Comment


            • #7
              Re: Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

              De vraag op zich (video op BD) is pertinent, maar dan denk ik dat er 20 betere argumenten zijn dan dat van de TS.

              Comment


              • #8
                Re: Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

                De vraag lijkt me eerder een zoektocht naar een gratis adverteerplaats, dat op zich vind ik fout.
                Blijft je interesse voor BD ook op andere vlakken bestaan (niet alleen het "gratis") ... dan moet je niet eens naar een dergelijke oplossing zoeken want die bestaat reeds.
                Persoonlijk vind ik het geen must of meerwaarde om dit aan BD te koppelen want waar leg je dan de limiet? GSM's ook toelaten ... je kan er ook foto's mee nemen en filmen.
                En ja, ik heb ook een videocamera en vraagjes erover kan nog altijd in chitchat voor het moment en internet biedt mogelijkheden genoeg. Verkoop is iets anders maar ook daar mogelijkheden zoet, inderdaad meestal betalend.
                Last edited by VerSeg; 13 januari 2010, 11:42.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Ik kan ook wel in die vraag inkomen. Ook als Video op BD aan bod komt dekt de naam Belgiudigital nog altijd perfect de lading.
                  Een doordenkertje voor de BD leiding misschien ?
                  Video wordt niet gedekt door de statuten
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stemmen voor videocamera sectie (+vraag/aanbod) op Belgiumdigital !

                    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                    Video wordt niet gedekt door de statuten
                    tegenwoordig kunnen DSLR's ook filmen... wordt dat dan wel gedekt? Want daarover is er hier ook een heleboel te lezen hé
                    5DmkIII en wat glas

                    Comment

                    Working...
                    X