Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moeilijk op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • moeilijk op BD

    " Een kennis van mij geraakt sedert een half jaar niet meer op BD, noch met zijn pc,Mac of laptop. Soms opent de homepage even, als hij die dan aanklikt is die weg. Iemand een idee wat daar de oorzaak kan van zijn ?

  • #2
    Re: moeilijk op BD

    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    " Een kennis van mij geraakt sedert een half jaar niet meer op BD, noch met zijn pc,Mac of laptop. Soms opent de homepage even, als hij die dan aanklikt is die weg. Iemand een idee wat daar de oorzaak kan van zijn ?
    Hier is het ook zo. Het ene moment supersnel, het andere of BD ergens in verwegistan ligt. En dat zo van het ene moment op het andere.

    Bij welke provider zit jouw maat? Ik Skynet.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: moeilijk op BD

      Skynet hier en geen probs, is lightning fast...

      in Mozilla Firefox met Ghostery addon.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • #4
        Re: moeilijk op BD

        Geen problemen hier en met Telenet.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: moeilijk op BD

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Hier is het ook zo. Het ene moment supersnel, het andere of BD ergens in verwegistan ligt. En dat zo van het ene moment op het andere.

          Bij welke provider zit jouw maat? Ik Skynet.

          Mvg.
          Robert
          hier het zelfde probleem juist zeker 4 a 5 keer moeten proberen voor dat ik binnen raak
          dit probleem doet zich al langer voor
          soms kom ik de ganse namiddag of avond niet binnen
          mijn provider is euphonynet
          noiy problemen gehad enkel de laatste week
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: moeilijk op BD

            Telenet en IE8 zonder probs...(al een hele tijd overigens).
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: moeilijk op BD

              Bezie ook dit topic eens ... wie weet.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: moeilijk op BD

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Bezie ook dit topic eens ... wie weet.
                Yep, die plug-ins hebben al voor veel kommer en kwel gezorgd.
                Winterbanden daarentegen ...
                Last edited by Jos Vanhengel; 13 januari 2010, 08:15.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: moeilijk op BD

                  die persoon die ik ken werkt met safari op mac ,maar ook firefox en explorer doen het niet zou toch leuk zijn als hier eens wat kon aangedaan worden

                  Comment


                  • #10
                    Re: moeilijk op BD

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    die persoon die ik ken werkt met safari op mac ,maar ook firefox en explorer doen het niet zou toch leuk zijn als hier eens wat kon aangedaan worden
                    Ik werk met een imac en safari en geen problemen.
                    De oorzaak moet dus ergens anders liggen.
                    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                    Comment


                    • #11
                      Re: moeilijk op BD

                      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      die persoon die ik ken werkt met safari op mac ,maar ook firefox en explorer doen het niet zou toch leuk zijn als hier eens wat kon aangedaan worden
                      ik werk ook met safari op mac ,maar ook met safari op windows platform doen het niet goed
                      zie link http://forum.belgiumdigital.com/f59/...em-293725.html
                      zou ook dit graag opgelost zien
                      groetjes Ingrid

                      Comment


                      • #12
                        Re: moeilijk op BD

                        En heb jij toevallig die Google toolbar, waar Verseg naar linkt in zijn post geïnstalleerd?

                        En ik blijf erbij: er kunnen zich problemen met een bepaalde site voordoen (al vind ik het vreemd dat alleen BD zou "opspelen"), maar doorgaans ligt het probleem bij de individuele gebruiker: een softwareconflict of iets van die aard.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: moeilijk op BD

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          En heb jij toevallig die Google toolbar, waar Verseg naar linkt in zijn post geïnstalleerd?

                          En ik blijf erbij: er kunnen zich problemen met een bepaalde site voordoen (al vind ik het vreemd dat alleen BD zou "opspelen"), maar doorgaans ligt het probleem bij de individuele gebruiker: een softwareconflict of iets van die aard.
                          Hier geen google toolbar. Enkel een upgrade naar Snow leopard gedaan.

                          Mvg.
                          Robert
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • #14
                            Re: moeilijk op BD

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Hier geen google toolbar. Enkel een upgrade naar Snow leopard gedaan.

                            Mvg.
                            Robert
                            Ho zeker?!? En na upgrade problemen met BD via Safari for Mac?
                            De reden waarom ik je dit vraag, is omdat ik die upgrade hier ook heb liggen, maar zou ze pas begin feb willen uitvoeren, als ik tevens van CS3 naar CS4 upgrade (omdat wij dan de CVO cursus starten).
                            Onderhoud met OnyX gedaan?
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: moeilijk op BD

                              o ja dat wou ik er nog effe bijzeggen ,dat de problemen die ik heb aangehaald alleen gelden voor op "BD" andere dergelijke site's vormen blijkbaar geen probleem,zo heeft hij verklaard ,de moeilijkheid op dit moment dat ik hem niet kan bereiken (of toch moeilijk )daar hij op dit moment op reis is , ik heb wel contact gehad en heeft google toolbar niet geïnstalleerd ik zal hem de antwoorden wat later moeten voorleggen ,maar ik verschiet er zelf ook van dat er zoveel zijn met dergelijke probleem ,ikzelf heb geen probleem en werk met firefox

                              Comment

                              Working...
                              X