Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ws_ftp le

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ws_ftp le

    Hoi,

    Ik had op mijn vorige pc, onder Windows XP, dit handige tooltje waarmee ik bestanden naar mijn users.skynet.be adres kon uploaden.
    Nu heb ik onlangs een nieuwe pc aangeschaft, WS_FTP LE opnieuw geïnstalleerd
    maar ik raak niet goed voorruit.
    Welke gegevens moet je eigenlijk invoeren om verbinding te maken?



    Alvast bedankt bij voorbaat!


    [Mod RF] Foto achter linkje geplaatst omdat deze de beoogde 500KB ruim overschrijd. Gelieve de foto aan te passen en terug zichtbaar te maken.
    Last edited by Red Falcon; 13 januari 2010, 21:16. Reden: foto meer dan 2MB!
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

  • #2
    Re: Ws_ftp le

    Ik denk dat ge daar uw Skynet gegevens moet invullen, die op de brief staan die je van Belgacom gekregen hebt (en waarschijnlijk verloren gelegd hebt zoals 90 % van de mensen ?)
    Enne, ter info, die afbeelding staat blijkbaar bij ImageShack gehost, duurt dus een eeuwigheid eer die geladen is.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Ws_ftp le

      oke, die Belgacom brief weet ik blindelings liggen, zal dadelijk eens kijken of ik daar wat nuttigs op terug vinden kan.

      Idd, afbeelding staat gehost op m'n Imagashack account: http://img684.imageshack.us/img684/7605/wsftp.png

      alvast merci en als 't niet lukt horen jullie het wel...
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • #4
        Re: Ws_ftp le

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Enne, ter info, die afbeelding staat blijkbaar bij ImageShack gehost, duurt dus een eeuwigheid eer die geladen is.
        Euhhh ... sinds wanneer noemt men alles minder dan een seconde een eeuwigheid?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Ws_ftp le

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Enne, ter info, die afbeelding staat blijkbaar bij ImageShack gehost, duurt dus een eeuwigheid eer die geladen is.
          bij mij toch niet hoor. staat er even snel als de tekst en zelfs sneller (fractie) dan de onderste posts...
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Ws_ftp le

            Tja, gisteravond duurde het de eerste keer toch wel een 10 à 15 seconden, zo een beetje als in de tijd dat we met een inbelmodem werkten.
            Ik dacht dat dit stilaan chronisch aan het worden is bij ImageShack.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Ws_ftp le

              Foto is 2Mb groot....

              Op de website van Belgacom staat dit :
              Uw website op het internet publiceren

              De installatie van de webpagina's op de webserver moet gebeuren met software die het FTP-protocol ondersteunt, waarbij:
              users.skynet.be gespecifieerd wordt als naam van de server
              login van uw internetverbinding gespecifieerd wordt als gebruikersnaam
              wachtwoord het paswoord is dat u gebruikt voor uw internetverbinding
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Ws_ftp le

                2 mb printscreen op imageshack Waar gaan we naartoe zeg
                α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                Flickr____No place to be

                Comment


                • #9
                  Re: Ws_ftp le

                  Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
                  Welke gegevens moet je eigenlijk invoeren om verbinding te maken?
                  Profile name kies je zelf
                  Host name krijg je van jouw provider, bv. "users.telenet.be"
                  Host type werkt met "Automatic detect"
                  User ID van provider - ook gebruikt in user account voor e-mail, bv. "a123456"
                  Password van/voor provider "*******" en Save pwd aanvinken.
                  Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ws_ftp le

                    Voor FTP gebruik ik Total Commander.
                    Voor bestandsbeheer gebruik ik Total Commander.
                    Voor het inpakken van bestanden (Zippen) gebruik ik Total Commander.
                    Voor het bekijken van gezipte bestanden, en er indien nodig één enkel bestand simpelweg uit te halen, gebruik ik.... juist ja.
                    Voor uitgebreid hernoemen van bestanden..... juist ja.
                    Ik kan zo nog een tijdje doorgaan.
                    Die Total Commander is shareware, maar er bestaan gelijkaardige tooltjes als freeware.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ws_ftp le

                      @ Jazzer & filipo; merci mannen, het werkt!

                      Heeft effe geduurd voor ik er aan kon vliegen maar 't is uiteindelijk gelukt, nogmaals dikke merci!

                      Wat betreft de veel te grote afbeelding; heb een Print screen gedaan, in Paint geplakt en zonder aanpassingen naar ImageShack geüpload.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ws_ftp le

                        Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
                        [FONT="Comic Sans MS"]@ Jazzer & filipo; merci mannen, het werkt!
                        Helaba, en wie heeft er jou gewezen op de brief van Belgacom ?
                        Voornaamste is dat het terug werkt.
                        En jij wist direct die brief liggen: daarin ben je echt een "witte raaf" hoor. (zoals ook in de keuze van je cameramerk )
                        Last edited by nete; 14 januari 2010, 07:59.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ws_ftp le

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Helaba, en wie heeft er jou gewezen op de brief van Belgacom ?
                          Voornaamste is dat het terug werkt.
                          En jij wist direct die brief liggen: daarin ben je echt een "witte raaf" hoor. (zoals ook in de keuze van je cameramerk )
                          Jaja, jij ook van harte merci hoor!

                          Had die brief idd meteen gevonden, zit allemaal mooi geklasseerd in mapjes.
                          Had enkel geen tijd vrij om het onmiddelijk in orde te maken.
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ws_ftp le

                            Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
                            @ Jazzer & filipo; merci mannen, het werkt!
                            Prima
                            Graag gedaan.
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment

                            Working...
                            X