Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wordpress

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wordpress

    Vorige maand heb ik Wordpress leren kennen, en vol enthousiasme een nieuwe site ermee gemaakt.
    Mocht je commentaren of suggesties hebben zijn deze steeds welkom

    Happy to be a MACcie
    Visit http://www.kurtwarlop.com for more

  • #2
    Re: Wordpress

    Ziet er goed uit. Vind alleen de startpagina lang.
    Mooie foto's. Knap!
    Zou alleen mijn adres er niet bijzetten, of niet welk materiaal je gebruikt.
    Je vertelt zo tegen ongewenste bezoekers wat je thuis zoal hebt liggen. (en waar je thuis is natuurlijk)

    mvg,
    Peter

    Comment


    • #3
      Re: Wordpress

      Oorspronkelijk geplaatst door Schanske Bekijk bericht
      Zou alleen mijn adres er niet bijzetten, of niet welk materiaal je gebruikt.
      Je vertelt zo tegen ongewenste bezoekers wat je thuis zoal hebt liggen. (en waar je thuis is natuurlijk)
      Amaai! Voorzichtig zijn inderdaad! Je weet nooit wie meeleest (is dat 1 woord?)

      Verder: mooi geheel, verzorgd, overzichtelijk, zeer goed!!!...

      Waar heb je Wordpress geleerd? Of had je al voorkennis qua webdesign, Joomla, etc?

      Comment


      • #4
        Re: Wordpress

        Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
        Amaai! Voorzichtig zijn inderdaad! Je weet nooit wie meeleest (is dat 1 woord?)

        Verder: mooi geheel, verzorgd, overzichtelijk, zeer goed!!!...

        Waar heb je Wordpress geleerd? Of had je al voorkennis qua webdesign, Joomla, etc?
        Worpress wijst eigenlijk grotendeels zichzelf, en veel gemakkelijker in onderhoud dan joomla en zeker dan drupal (al is de laatste erg goed)

        Ondertussen ben ik begonnen met het plaatsen van tutorials (voorlopig nog maar één, maar er volgen er nog vele) over aperture en photoshop
        Last edited by kurrywurry; 3 februari 2010, 09:29.
        Happy to be a MACcie
        Visit http://www.kurtwarlop.com for more

        Comment

        Working...
        X