Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

London Eye

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • London Eye

    The London Eye in een winterse avondzon.


  • #2
    Re: London Eye

    "Voor even naar de hemel"


    Was mss een betere tittel geweest, ten minste dat was hetgeen ik er onmiddellijk bij dacht.
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: London Eye

      Het uitgebrande deel past hier wel maar het mocht voor mijn gevoel wel iets gematigder, nu kan ik niet lang naar de foto kijken of ik krijg vlekken voor m'n ogen

      Mvg,
      Wim

      Comment


      • #4
        Re: London Eye

        Als er iets in een foto uitgebrand mag zijn, de zon toch wel...

        Comment


        • #5
          Re: London Eye

          Ja, maar als de zon zo laag hangt dat een deel van het London Eye er in verdwijnt, dan is er iets grondig mis .
          Waarmee ik niet wil zeggen dat je foto grondig mis is hoor, ik vind het ook wel een fijn beeld, alleen is het uitgebrande iets té.
          Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
          vroeger op dit forum bekend als wAckO

          Comment


          • #6
            Re: London Eye

            Even m'n zonnebril aangedaan om naar de foto te kijken, dat mag toch niet de bedoeling zijn....
            Uitgebrand= foto technisch niet in orde.
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

            Comment


            • #7
              Re: London Eye

              Uitgebrand= foto technisch niet in orde.
              Met alle respect, maar dat is fotoclub-praat. Sinds wanneer is dat een exacte wetenschap?
              En het optimaal benutten van m'n dynamisch bereik was voor alle duidelijkheid in dit geval geen prioriteit.

              Comment


              • #8
                Re: London Eye

                Deze foto geeft waarschijnlijk de werkelijkheid goed weer. Als je in de zon kijkt doorheen het London Eye, dan zie je ook vlekken in je gezichtsveld. De vraag is dan: wil je dat weergeven, of wil je de technische middelen die je hebt, aanwenden om die zon te temmen ? Ik zou dit dus zeker geen technische fout willen noemen, alleen, vind je dat mooi of niet ? En dat is ieder voor zich natuurlijk.

                Comment

                Working...
                X