Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

What IF??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • What IF??

    Dag iedereen!
    (Natuurlijk reken ik hiervoor met de mening en de toestemming van de BD Crew )

    Als nieuwkomer heb ik kunnen vaststellen dat ik veel foto-pret gemist heb, door het BD niet vroeger ontdekt te hebben. Als beginnend fotograaf wil ik er werk van maken -omdat "oefening van alles baart"- om alle challenges van in het begin te doen, natuurlijk niet meer in de context van een challenge, maar een kwestie van te leren door veel te oefenen, en door de vele ideeën die hier in de BD site te vinden zijn te gebruiken als opdracht.

    Ik vroeg me eigenlijk af of er andere nieuwkomers(of niet) zijn die ook zo'n prikkel voelen om dit allemaal te gaan ondernemen.
    Alle reacties zijn welkom.

    Aan de directie van BD ook nog de vraag over de haalbaarheid van zo'n idee en of het interessant klinkt enigzins.
    Groeten
    Tony
    Tony http://picasaweb.google.com/tonho666
    Canon 50D, Tokina 11-16 f2.8; Canon 24-105 F4 IS USM; 70-200 f2.8 USM, Canon 50 mm f1.4 USM, Canon 100 f2.8 USM

  • #2
    Re: What IF??

    Welkom op BD.

    Een Challenge hebben we hier al, kijk maar eens op de menubalk hierboven.

    Het subforum van de Challenge vind je op deze overzichtspagina.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: What IF??

      Tony,

      Van harte welkom op BD.

      Inderdaad, BelgiumDigital, is een aanrader voor iedere beginnende fotograaf (en gevorderde). Op BD kan je veel leren, naar de geposte foto's kijken en door de commentaar te lezen, door zelf al eens een foto te posten, maar ook door deel te nemen aan shooting days.

      Op een shooting day komen de BD'ers samen op een bepaalde plaats met de bedoeling architectuur te fotograferen, of de natuur in te trekken en mooie landschappen op de foto vast te leggen, of dieren in de mooiste soms met de gekste toeren vast te leggen, .....

      Je hebt zelfs nu de kans al om eens met de BD'ers er op uit te trekken. Op 20/02 is er een SD in Olmense Zoo, iedereen kan daar mee.

      Uiteraard kan je ook deelnemen aan de maandelijkse challenge. Daar kan je foto's plaatsen volgens een maandelijks onderwerp. Op de geplaatste foto's worden er dan punten gegeven en diegene die op het einde van de maand het hoogste gemiddelde heeft, wint de challenge van de maand.

      Waar je ook moet op letten als je iets post, dat je dit in het juiste topic doet en je aan de forumregels houdt. De moderators houden dit met argus ogen in de gaten. Het zou wel eens kunnen dat ze ook dit topic zullen verplaatsen, want het hoort niet echt thuis in de topic 'Shooting days'.

      Hopelijk tot de volgende SD, 20/02 in de Olmense Zoo te Balen.

      Patric

      Oorspronkelijk geplaatst door Gallardo Bekijk bericht
      Dag iedereen!
      (Natuurlijk reken ik hiervoor met de mening en de toestemming van de BD Crew )

      Als nieuwkomer heb ik kunnen vaststellen dat ik veel foto-pret gemist heb, door het BD niet vroeger ontdekt te hebben. Als beginnend fotograaf wil ik er werk van maken -omdat "oefening van alles baart"- om alle challenges van in het begin te doen, natuurlijk niet meer in de context van een challenge, maar een kwestie van te leren door veel te oefenen, en door de vele ideeën die hier in de BD site te vinden zijn te gebruiken als opdracht.

      Ik vroeg me eigenlijk af of er andere nieuwkomers(of niet) zijn die ook zo'n prikkel voelen om dit allemaal te gaan ondernemen.
      Alle reacties zijn welkom.

      Aan de directie van BD ook nog de vraag over de haalbaarheid van zo'n idee en of het interessant klinkt enigzins.
      Groeten
      Tony
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: What IF??

        bedankt allemaal, ik weet all een beetje meer over hoe veelzijdig BD is, en het kan alleen maar beter. Enkel dacht ik dat een retrospectie in verband met de afgelopen challenges een goede oefening ging zijn voor wie de kans niet heeft gehad om daaraan deel genomen te hebben, maar ik zal het dan houden als persoonlijke oefening! het is wat moeilijk om het te plaatsen in de site waar ook een actieve challenge bezig is.
        Groeten en dank voor de tips!
        Momenteel is mijn mobiliteit zeer beperkt (kleine kinderen thuis ) van het moment dat ik mee kan doen aan enig BD activiteiten zal het zeker met plezier doen!
        Tony
        Tony http://picasaweb.google.com/tonho666
        Canon 50D, Tokina 11-16 f2.8; Canon 24-105 F4 IS USM; 70-200 f2.8 USM, Canon 50 mm f1.4 USM, Canon 100 f2.8 USM

        Comment

        Working...
        X