Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 en BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows 7 en BD

    Hallo,
    Ik heb een nieuwe destkop gekocht met windows 7.
    Nu geraak ik niet meer op BD. Ik krijg ofwel een foutmelding "oeps, de link werkt niet" ofwel geraak ik op de forumpagina, maar zonder de HOF foto's bovenaan en kan ik geen enkel topic openen.
    Iemand een idee wat ik zou moeten aanpassen?

  • #2
    Re: Windows 7 en BD

    Hmmm heb me net ook een nieuwe PC aangeschaft met Windows 7 en geen enkel probleem ondervonden.
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Windows 7 en BD

      Klik eens in IE8 op Extra ==> Internetopties ==> Geavanceerd ==> Geavanceerde instellingen herstellen.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Windows 7 en BD

        Werkte hier van de eerste keer zonder enige instelling te veranderen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Windows 7 en BD

          Hier werkt ook alles perfect
          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

          Comment


          • #6
            Re: Windows 7 en BD

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Werkte hier van de eerste keer zonder enige instelling te veranderen.
            +1

            Welke browser gebruik je?
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • #7
              Re: Windows 7 en BD

              Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
              Welke browser gebruik je?
              Of Google toolbar geïnstalleerd?
              Last edited by VerSeg; 11 januari 2010, 01:07.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Windows 7 en BD

                Google toolbar is inderdaad geinstalleerd.
                Kan dat hieraan liggen?

                Comment


                • #9
                  Re: Windows 7 en BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
                  Google toolbar is inderdaad geinstalleerd.
                  Kan dat hieraan liggen?
                  Dat kan ja, verwijder ze eens zodat je het verschil merkt.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windows 7 en BD

                    Google toolbar eraf en probleem opgelost.
                    Bedankt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windows 7 en BD

                      Ik heb nu een aantal dagen windows 7 64-bit, en heb ook problemen ondervonden met Google toolbar. Tabbladen die niet meer open gingen, dubbel klikken op een woord en zoeken met Google en IE zat vast. Heb hem er dan ook maar afgesmeten!

                      Grts,
                      Ozric
                      The first blow fells not the tree!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windows 7 en BD

                        Om problemen voor te zijn zou ik ook Firefox gebruiken als browser ipv Internet Explorer, kleine tip
                        Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windows 7 en BD

                          Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                          Om problemen voor te zijn zou ik ook Firefox gebruiken als browser ipv Internet Explorer, kleine tip
                          Dit is geen tip maar een eigen voorkeur voor een browser. Er is helemaal niets verkeerd met IE en Windows 7, net als dit zo was met Vista of XP. De ene werkt liever met de ene browser, de andere met nog een andere. Elke browser heeft voor- en nadelen afhankelijk van uw gebruik, aan uzelf om uit te maken met dewelke je wil werken. Het is anders wel fout om "IE" automatisch te linken met "problemen".
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Windows 7 en BD

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Het is anders wel fout om "IE" automatisch te linken met "problemen".
                            jij hebt duidelijk nog nooit een website gemaakt IE = één smerige warboel van andere interpretaties van html & css standaarden. er is geen enkele andere browser die het ooit zo bont gemaakt heeft wat "aan zijn laars" lappen van standaarden betreft

                            in dat opzicht, kan je absoluut IE linken aan problemen
                            Mijn foto's
                            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                            Comment


                            • #15
                              Re: Windows 7 en BD

                              Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                              jij hebt duidelijk nog nooit een website gemaakt IE = één smerige warboel van andere interpretaties van html & css standaarden. er is geen enkele andere browser die het ooit zo bont gemaakt heeft wat "aan zijn laars" lappen van standaarden betreft
                              in dat opzicht, kan je absoluut IE linken aan problemen
                              Ik kan hier anders genoeg voorbeelden tonen van websites die er volledig normaal uitzien in IE maar van geen kanten bruikbaar zijn in Firefox of Chrome.
                              Wel straf dat bijna iedere professionele websiteontwikkelaar zijn websites ontwikkelt voor IE en de meesten daar ook in lukken.
                              Op 20 jaar tijd nog nooit een site gehad dat ik met IE niet kon bekijken (fout gelegen aan IE) ... straf hé.
                              De meeste problemen dat mensen (eindgebruikers) aanhalen zijn gewoon vooroordelen en onwetendheid.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X