Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 500d laaste knoop doorhakken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 500d laaste knoop doorhakken

    na mijne lange zoektocht staat mijn besluit vast het word de canon 500d. nu is het alleen nog een kwestie van de juiste lenzen te kiezen. waarvoor ik de camera specifiek ga gebruiken weet ik nog niet ik ben naamlijk nieuw in de fotografie en dit word mijn eerste echt camera. dus ik denk best een lensje waar ik nog alle mogelijkheden mee uit kan en waar ik kan mee experimenteren
    welke zouden jullie mij aanraden?
    zou je ik best canon lenzen nemen(kitlenzen?) of de goedkoper merken want ik zou liefst nog effen de kosten willen beperken?
    Ik zou wel al een Fisheye lens willen kopen de samyang 8mm ziet er me een goed lensje uit voor de prijs (hier toch nog een mooi voorbeeldje http://www.youtube.com/watch?v=RBSqTN6oCLc)
    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

    dit is nog linkje voor de geïnteresseerde naar mijn eerste topic: http://forum.belgiumdigital.com/f9/z...ml#post2504472
    Last edited by boo; 12 januari 2010, 23:11.


  • #2
    Re: canon 500d laaste knoopje doorkakken

    OT: Titel aanpassen?
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: canon 500d laaste knoopje doorkakken

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      OT: Titel aanpassen?
      sorry voor dit grappig schrijffoutje, ik hoop dat jullie mij nog serieus nemen

      Comment


      • #4
        Re: canon 500d laaste knoopje doorhakken

        Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
        sorry voor dit grappig schrijffoutje, ik hoop dat jullie mij nog serieus nemen
        laaste?
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: canon 500d laaste knoop doorhakken

          niemand die me kan helpen ?