Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"vervelend bordje" bij het volgen van "reacties op berichten" vanuit mailbox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "vervelend bordje" bij het volgen van "reacties op berichten" vanuit mailbox

    Als ik meldingen van reacties op geabonneerde topics volg die in mijn mailbox komen, dan krijg ik steeds dit vervelende bordje op mijn scherm
    vervolgens opent de webpagina zoals het moet, maar ik moet intussen wel steeds dat vervelde bordje dat in 't midden van mijn scherm staat, uitklikken.
    Ik heb NIKS gewijzigd in Firefox.
    heeft nog iemand zoiets voor??
    en de oplossing??

    bedankt

    Dré
    Last edited by dréten; 8 februari 2010, 12:03.

  • #2
    Re: "vervelend bordje" bij het volgen van "reacties op berichten" vanuit mailbox

    Tip : probeer dezelfde actie eens in Internet Explorer, als het werkt ligt het aan Firefox.
    Ik werk met Safari van Apple op mijn PC (heb geen Mac), een zeer gestroomlijnde browser (bijna volledig scherm en minimalistische bars).

    Soms heb ik ook wel eens een rare foutmelding die internet explorer wel kan afspelen, in facebook ook eens een foutmelding door een plugin die ik afzonderlijk moest installeren.
    Wel jammer dat sommige sites niet alle browsers accepteren vb mijn schoonpa heeft Dexia banking, die komen wat achter, werkt niet hierop, maar voor de rest beste browser ooit!

    Vooral de 'topsites" vind ik super, in 1 klik favoriete sites in 3D :
    Zie

    Good luck!
    2010
    Last edited by 2010; 10 januari 2010, 12:54.

    Comment


    • #3
      Re: "vervelend bordje" bij het volgen van "reacties op berichten" vanuit mailbox

      Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
      Tip : probeer dezelfde actie eens in Internet Explorer, als het werkt ligt het aan Firefox.
      Ik werk met Safari van Apple op mijn PC (heb geen Mac), een zeer gestroomlijnde browser (bijna volledig scherm en minimalistische bars).

      Soms heb ik ook wel eens een rare foutmelding die internet explorer wel kan afspelen, in facebook ook eens een foutmelding door een plugin die ik afzonderlijk moest installeren.
      Wel jammer dat sommige sites niet alle browsers accepteren vb mijn schoonpa heeft Dexia banking, die komen wat achter, werkt niet hierop, maar voor de rest beste browser ooit!

      Vooral de 'topsites" vind ik super, in 1 klik favoriete sites in 3D :
      Good luck!
      2010
      allemaal heel mooi, maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost hé

      ik hou het bij firefox.
      toch bedankt voor je reactie hoor.

      Comment


      • #4
        Re: "vervelend bordje" bij het volgen van "reacties op berichten" vanuit mailbox

        Ik wil niet nalaten om even te melden dat mijn probleem OPGELOST!! eindelijk
        misschien heeft er iemand wat aan

        hoe?

        • Open de register editor. In Vista doe je dit via Start en het invoeren van regedit in het Zoeken-vak.
        • Ga naar \HKey_CLASSES\ROOT\FirefoxURL\shell\open\ddeexec. Klik op ddeexec en daarna op standaard in het rechter venster. De REG_SZ sleutel zal een waarde hebben van %1,,0,0,,. Verwijder deze waarde en laten de regel leeg. Sluit de Registor Editor.

        Opgelost? fijn zo!

        dré
        Last edited by dréten; 8 februari 2010, 12:04.

        Comment

        Working...
        X