Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mia's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mia's

    Als Absynthe Minded 4 keer in de prijzen valt als 'beste band', 'beste rockband', 'beste album' én met 'Envoi' als beste single, dan zijn de Mia's voor mij echt geen referentie voor wat goede muziek is. Er is vorig jaar in ons landje heel wat beters gereleaset geweest dan wat dŕŕr in de prijzen viel. Om dan nog maar van de vele andere awards te zwijgen die daar uitgereikt werden...

    Mvg,
    Frederic

  • #2
    Re: Mia's

    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Als Absynthe Minded 4 keer in de prijzen valt als 'beste band', 'beste rockband', 'beste album' én met 'Envoi' als beste single, dan zijn de Mia's voor mij echt geen referentie voor wat goede muziek is. Er is vorig jaar in ons landje heel wat beters gereleaset geweest dan wat dŕŕr in de prijzen viel. Om dan nog maar van de vele andere awards te zwijgen die daar uitgereikt werden...

    Mvg,
    Frederic
    om dan nog te zwijgen van de "grote" DAAN
    behalve wat (geveinsd) ADHD en pseudo-exentriekdoenerij niet echt een supertalent, mijn idee

    Comment


    • #3
      Re: Mia's

      Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
      om dan nog te zwijgen van de "grote" DAAN
      behalve wat (geveinsd) ADHD en pseudo-exentriekdoenerij niet echt een supertalent, mijn idee
      Heel die show ook: veel geflikker (lichten he) en veel lawaai.
      Vijf minuten en dan heel rap ZAP!
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Mia's

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Vijf minuten en dan heel rap ZAP!
        Flink Theo, je leert bij!!

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Mia's

          Volgens mij is Absynthe Minded wél de verdiende winnaar. Meer zelfs, ze zijn van internationaal niveau. Lust je dat soort muziek niet? No problem, het is geen schande als je met bepaalde soorten muziek geen voeling (meer) hebt.
          En nu ga ik hun laatste cd nog maar eens draaien zie.
          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

          Comment


          • #6
            Re: Mia's

            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Als Absynthe Minded 4 keer in de prijzen valt als 'beste band', 'beste rockband', 'beste album' én met 'Envoi' als beste single, dan zijn de Mia's voor mij echt geen referentie voor wat goede muziek is. Er is vorig jaar in ons landje heel wat beters gereleaset geweest dan wat dŕŕr in de prijzen viel. Om dan nog maar van de vele andere awards te zwijgen die daar uitgereikt werden...

            Mvg,
            Frederic
            Neem je dan je eigen muzieksmaak als referentie voor goede muziek? Moet dat dan het standaard ijkpunt zijn?
            EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

            Comment


            • #7
              Re: Mia's

              Absynthe Minded is wat mij betreft echt een geniale groep! Zeker live zijn ze schitterend. Al had ik toch ook wel graag The Hickey Underworld in de prijzen zien vallen. ;-)
              Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
              Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

              Comment


              • #8
                Re: Mia's

                Oorspronkelijk geplaatst door PhilJ Bekijk bericht
                Absynthe Minded is wat mij betreft echt een geniale groep! Zeker live zijn ze schitterend. Al had ik toch ook wel graag The Hickey Underworld in de prijzen zien vallen. ;-)
                Ja, die hadden ook wel een prijs mogen krijgen.
                EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                Comment


                • #9
                  Re: Mia's

                  Als de stemmen van de mensen geen referentie is, wie of wat mag dan wél bepalen wat goeie muziek is ?

                  In mijn ogen allemaal terechte winnaars.

                  muis
                  Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mia's

                    Als Absynthe Minded 4 keer in de prijzen valt als 'beste band', 'beste rockband', 'beste album' én met 'Envoi' als beste single, dan zijn de Mia's voor mij echt geen referentie voor wat goede muziek is. Er is vorig jaar in ons landje heel wat beters gereleaset geweest dan wat dŕŕr in de prijzen viel.
                    INDERDAAD ! Ik volg je statement. Absynthe Minded heeft enkele leuke 'deuntjes', maar om deze groep te overladen met superlatieven gaat mij veel te ver. Er is veel beters te beluisteren.
                    Homo Sapiens Pentaxiensis

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mia's

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                      INDERDAAD ! Ik volg je statement. Absynthe Minded heeft enkele leuke 'deuntjes', maar om deze groep te overladen met superlatieven gaat mij veel te ver. Er is veel beters te beluisteren.
                      En wie mag dat dan allemaal zijn?
                      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mia's

                        Daan vind ik een enorme dikkenek.
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mia's

                          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                          Daan vind ik een enorme dikkenek.
                          Ik kan daar niets over zeggen want ik ken hem niet persoonlijk. Maar over zijn muziek kan ik wel iets zeggen. En dat is dat hij goeie muziek maakt.
                          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mia's

                            Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                            Ik kan daar niets over zeggen want ik ken hem niet persoonlijk. Maar over zijn muziek kan ik wel iets zeggen. En dat is dat hij goeie muziek maakt.
                            Het zijn nummers die meteen blijven hangen, maar ook na hele korte tijd de keel uithangen Een 'Daan' is niet tijdloos, eerder wegwerpmuziek, net hetzelfde als alle commerciële fik-fak die hele dagen door radio's zoals MnM, Q-Music enz door de luisteraar z'n strot geramd wordt.

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mia's

                              Ik vind het wel tof dat Jef Neve de muzikant van de jaar is geworden. En Lady Linn als beste pop is ook niet verkeerd.
                              Homo Sapiens Pentaxiensis

                              Comment

                              Working...
                              X