Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerkje in Heyd ( met lichte Harry Potter knipoog )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerkje in Heyd ( met lichte Harry Potter knipoog )

    Ben voor het eerst bewust afgeweken van de heilige diffractie regel die zegt dat je bij digitaal al vanaf f11 zichtbaar last krijgt van difractie.Met de 18-200 kun je tot f32 ,en daar kun je leuke dingen mee doen .





    Walter
    D850

  • #2
    Re: Kerkje in Heyd ( met lichte Harry Potter knipoog )

    Misschien wel leuke dingen maar wat doen die takken in Godsnaam vooraan op de foto?
    Had je die niet kunnen weglaten door ergens anders te gaan staan of was dit net jouw bedoeling
    BD0723BE

    Comment


    • #3
      Re: Kerkje in Heyd ( met lichte Harry Potter knipoog )

      Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
      Misschien wel leuke dingen maar wat doen die takken in Godsnaam vooraan op de foto?
      Had je die niet kunnen weglaten door ergens anders te gaan staan of was dit net jouw bedoeling

      Dat was inderdaad net de bedoeling : een sprookjesachtige setting , met toch een beetje onheilspellende kronkelende takken . Stel je een klein koboldje voor die van tussen de takken heimelijk een lieflijk dorpskerkje observeert .
      Hier een update :





      Walter
      D850

      Comment


      • #4
        Re: Kerkje in Heyd ( met lichte Harry Potter knipoog )

        Ik vind de foto persoonlijk niet zo geslaagd. De takken storen mij juist.
        Canon EOS 70D + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Kerkje in Heyd ( met lichte Harry Potter knipoog )

          Takken zijn inderdaad iets te storend aanwezig om je er nog veel bij voor te stellen. Dat
          is des te jammer, want idee er achter lijkt me wel goed

          Comment

          Working...
          X