Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitser geflits

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flitser geflits

    Examens, dus dan durven je grijze (en andere) hersencellen al eens afdwalen van waar ze eigenlijk mee bezig zouden moeten zijn :s

    in elk geval, wat ik mij bedacht, als je nu achteraan je auto 2 flitsen installeert, toevallig net naast je nummerplaat, en die flitsers verbind met een slafe unit, zou je dan een overbelichte en dus onbruikbare foto krijgen als je geflitst wordt?
    Niet dat ik van hardrijders houd, maar het zou wel een leuk probeersel zijn. en tegen traject controle helpt het ook niet natuurlijk
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

  • #2
    Re: flitser geflits

    tis gemakkelijker je nummerplaat zwart te verven. Op beide methodes staan dezelfde straffen.
    een methode die ik al gezien heb is dat men copycat nummerplaten van bestaande personen monteert. Als er geflitst wordt, kan de originele persoon het komen uitleggen.

    -m-
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: flitser geflits

      De goedkoopste methode is uw nummerplaat er af doen ... houden ze u tegen hou je u van de stommen en doet ge alsof ge van niets weet maar vertel je er wel bij dat ze er bij vertrek nog op stond. Misschien ... klein kansje ... kom je er dan iets goedkoper vanaf.
      Al de rest wat overeenkomt met het bewust (elektronisch) onleesbaar maken van een nummerplaat gaat u héél veel geld en miserie kosten!

      En het allergoedkoopste is niet rijden, het tweede goedkoopste is u aan de regels houden, al de rest ... kost geld.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: flitser geflits

        Op de vraag of het werkt zal ik het antwoord geven, het werkt en het moeten zelfs niet 2 flitsen zijn, één kleintje is al voldoende.

        Maar dat het strafbaar is om zulk een installatie te monteren op uw wagen daar mag je zeker van zijn, en als het een bemande controle is mag je er zeker van zijn dat ze u achterna komen.
        Vriendelijke groeten,Raf

        www.rafvandenbogaert.be

        Comment


        • #5
          Re: flitser geflits

          Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
          Maar dat het strafbaar is om zulk een installatie te monteren op uw wagen daar mag je zeker van zijn, en als het een bemande controle is mag je er zeker van zijn dat ze u achterna komen.
          En dat je het met dezelfde wagen geen tweede keer zal doen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: flitser geflits

            k ben zelf ooit tegengehouden door de RW in de beginfase van de GPS systemen, die ik toen tegen mijn voorruit had plakken. De brave agent kende het principe niet en dacht dat het een Radarscanner was.
            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

            Comment


            • #7
              Re: flitser geflits

              Ja dat moet werken in principe. 't is wel zo dat de meeste flitspalen 2 fotos snel na elkaar nemen dus de flitser die je installeert moet snel genoeg kunnen opladen.. want als ze op 1 foto de overbelichting zien en op de 2e dan gewoon je nummerplaat dan zou't wel eens kunnen zijn dat je een grondiger onderzoekje krijgt..
              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

              Comment


              • #8
                Re: flitser geflits

                De techniek is ooit eens toegepast jaren terug ('90) in het Franse tijdschrift Chasseur d'Images. De resultaten vielen tegen; de nummerplaat was bij sommige flitsprobeersels zelfs nog beter te zien !
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #9
                  Re: flitser geflits

                  gewoon je nummerplaat lakken met hoogglanslak.(botenlak)
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: flitser geflits

                    Als het de bedoeling is om de flitspaal te misleiden en de wet overtreden is geen issue, dan ken ik een paar efficiëntere (virtuele) middeltjes die 100% zekerheid bieden.
                    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                    Comment


                    • #11
                      Re: flitser geflits

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      gewoon je nummerplaat lakken met hoogglanslak.(botenlak)
                      grt,bouk.
                      Werkt allemaal niet.

                      Was een tijd geleden een aflevering van Mythbusters waar ze dit allemaal uitgeprobeerd hebben... helaas...
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #12
                        Re: flitser geflits

                        Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                        Als het de bedoeling is om de flitspaal te misleiden en de wet overtreden is geen issue, dan ken ik een paar efficiëntere (virtuele) middeltjes die 100% zekerheid bieden.
                        Winterbanden?

                        Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • #13
                          Re: flitser geflits

                          ......!!!
                          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                          Comment


                          • #14
                            Re: flitser geflits

                            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Werkt allemaal niet.
                            wel bij gele nummerborden!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: flitser geflits

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Winterbanden?

                              Mvg.
                              Robert
                              Schitterend !
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment

                              Working...
                              X