Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sunset @leie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sunset @leie

    Ik zag dit zonnetje deze ochtend en direct eens mijn nieuwe lens getest
    achteraf ook nog wat bewerkt in Photomatix..


  • #2
    Re: sunset @leie

    Blijkbaar een goede lens

    Mooi plaatje met goed oog voor compositie

    Groeten
    Mipstoo

    Comment


    • #3
      Re: sunset @leie

      mooi, maar vind de voorste boom er net te veel aan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: sunset @leie

        Ik vind hem mooi, maar de lucht achter de bomen op de achtergrond doet me wat onrealistisch aan... Komt waarschijnlijk door Photomatix.

        Verder mooi!
        www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

        Comment


        • #5
          Re: sunset @leie

          Tnx Mipstoo.

          @Bouk: Je zou die boom inderdaad wat storend kunnen vinden ('kweet dat jij een speciaal zintuig hebt voor het aanvoelen en opmerken van dat soort zaken ).
          Maar probeer eens die boom weg te denken.. volgens mij komt de plaat dan minder krachtig over (toch leuk opgemerkt, doet ons nadenken hé).

          Bedankt vr de goede reacties

          Comment


          • #6
            Re: sunset @leie

            Oorspronkelijk geplaatst door CnuddeJan Bekijk bericht
            Tnx Mipstoo.

            @Bouk: Je zou die boom inderdaad wat storend kunnen vinden ('kweet dat jij een speciaal zintuig hebt voor het aanvoelen en opmerken van dat soort zaken ).
            Maar probeer eens die boom weg te denken.. volgens mij komt de plaat dan minder krachtig over (toch leuk opgemerkt, doet ons nadenken hé).

            Bedankt vr de goede reacties
            voorste boom zou niet storen, als de tweede er niet stond.
            komt er op neer, dat de eerste en de tweede boom elkaar wat in de weg zitten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: sunset @leie

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              voorste boom zou niet storen, als de tweede er niet stond.
              komt er op neer, dat de eerste en de tweede boom elkaar wat in de weg zitten.
              grt,bouk.
              Ik heb ook dat gevoel.
              Voor de rest vind ik de bewerking in photomatics wel goed.
              PLus ik heb het gevoel dat de bomen machtig in beeld staan .Dat gevoel heb je niet dikwijls met bomenrijen.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: sunset @leie

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                ik heb het gevoel dat de bomen machtig in beeld staan .Dat gevoel heb je niet dikwijls met bomenrijen.
                Enorm compliment schoonSpikke , Tnx

                Comment


                • #9
                  Re: sunset @leie

                  Ik vind het een mooi plaatje hoor - misschien toch wat een de sneeuw sleutelen. Heb zelf ook al gemerkt dat het heel moeilijk is, met eender welke WB, om via Photomatix écht wit terug te krijgen... Maar verder
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Re: sunset @leie

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    voorste boom zou niet storen, als de tweede er niet stond.
                    komt er op neer, dat de eerste en de tweede boom elkaar wat in de weg zitten.
                    grt,bouk.
                    Ok, daar kan ik mee leven 2e boom staat idd niet netjes in de rij zoals de rest.

                    @Parrotman: bedankt, en idd witbalans niet 100%, maar viel nog mee dacht ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: sunset @leie

                      Wat is er met de foto in tussentijd gebeurd? Dat is niet de originele want deze vind ik erover hoor..Heb je die aangepast?
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: sunset @leie

                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Wat is er met de foto in tussentijd gebeurd? Dat is niet de originele want deze vind ik erover hoor..Heb je die aangepast?
                        Nee, niet veranderd.
                        Ik zit nu op een andere PC als met dewelke ik hem postte en vind de kleuren er ook enorm over ... kan daar toch niet aan liggen? op mijn laptop (waarmee ik hem postte) zijn de kleuren wel behoorlijk.

                        Weet iemand wat hier gebeurd zou kunnen zijn? (de url is via flickr... en daar is de foto niet gewijzigd)

                        Comment


                        • #13
                          Re: sunset @leie

                          Elk scherm is anders..Conclusie het scherm van je eerst pc staat te licht en je andere is veel beter.Want ik heb gereageerd omdat ik hem met mijn gekalibreerd scherm heb bekeken en eerst ook gereageerd op een slecht scherm.
                          Dus die foto zou je beter even aanpassen op je goed scherm want dan is ie goed..
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: sunset @leie

                            Op gekalibreerd scherm staat de lucht precies in brand. Erger als op het werk... Misschien toch even aanpassen.

                            Groeten
                            Mipstoo

                            Comment


                            • #15
                              Re: sunset @leie

                              Oei, en ik dacht dat dit het slechtere scherm was en mijn laptop het betere...
                              Denk dat ik best eerst even uitzoek hoe ik mijn beeldschermen in orde kan zetten.
                              Momenteel examens, dus er zal niet direct een update komen.

                              Wel bedankt Schoonspikke om dit even te vermelden.

                              gr,

                              Jan

                              Comment

                              Working...
                              X