Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duurdere verzekeringen / herschikking vaste kosten 2010 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Duurdere verzekeringen / herschikking vaste kosten 2010 ?

    Hallo,

    1. Hospitalisatieverzekering
    Ik ben verzekerd bij DKV Belgium (hospitalisatie PLAN IS2000) samen met mijn 2 jarige dochter, vorig jaar betaalde ik €328,14 op jaarbasis en dit jaar kreeg ik een factuur van maar liefst €440!

    Ok het was aangekondigd dat de verzekeringskosten gingen stijgen, maar +€112 vind ik toch wel wat veel. Ik vergeleek zopas Ethias zijn duurste "Medicomfort" en dit zou ook al €420.60 zijn. Ben nu eens aan het kijken voor een middenklasse hospitalisatieverzekering, vb Ethias Mediplus, dit zou €267,03 per jaar kosten, dit zal ik nog eens goed moeten bekijken. DKV heeft waarschijnlijk ook goedkopere maar publiceert geen prijzen online, bellen ga ik niet doen, jammer niet doorzichtig

    2. Electriciteit
    Ik kreeg een leuke folder in de bus van samensterker.be die Johan Vandelanotte gelanceerd heeft onlangs, maar de simulatie op hun site geeft €50 goedkoper en op aanbieders.be €70 duurder, dus laat maar zitten

    3. Autoverzekering
    Huidig contract is Ethias, iemand ervaring met ING autoverzekering en als dit veel scheelt qua prijs en bieden die +- net hetzelfde aan?

    4. Internet
    Ok, van het dure Telenet ben ik al vanaf en een tevreden Dommel klant

    Enige opmerkingen of tips, of mensen die in dezelfde richting overgestapt zijn, laat maar komen

    Thanks,
    Groeten,
    2010

  • #2
    Re: Duurdere verzekeringen / herschikking vaste kosten 2010 ?

    heb vorig jaar lelijke discussie gehad met mijn hospitalisatie verzekering , ging van 1400€ naar 1960€ (voor gezin van 4 , grootste dekking , al ong 30 jaren klant)
    Heb toen bij testaankoop gezien dat ze talloze van deze klachten hadden , hebben een toen mee de enquete ondertekend tegen deze chantage praktijken ( overstappen naar een andere maatschappij is niet zonder risico) , dit jaar nog niks gehoord.

    Toppunt ; ze vroegen me vorig jaar ook nog een toeslag te betalen van ong 180€ voor het gepasseerde jaar , hierop heb ik gewoon een briefje teruggestuurd dat ik dit niet wenste te betalen , afspraak is afspraak en als ik zelf een offerte maak voor iets moet ik al goede argumenten betreffende onvoorzienigheden hebben om dit te verkopen.
    mvg Dewiene
    Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

    Comment


    • #3
      Re: Duurdere verzekeringen / herschikking vaste kosten 2010 ?

      Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
      3. Autoverzekering
      Huidig contract is Ethias, iemand ervaring met ING autoverzekering en als dit veel scheelt qua prijs en bieden die +- net hetzelfde aan?
      ING heeft in België niets meer en alles zit bij de Hollanders. Trouwens is de aanbieding helemaal niet hetzelfde en zal er nog veel veranderen.
      Onlangs ook de kantoordirecteur gehad die zei dat ik eens een berekening moest laten maken voor de autoverzekering omdat ik er winst mee zou maken.
      Begint met welke wagen ... ah een BMW en ohh zoveel PK, dan kunnen we al geen gunstvoordeel geven. Omnium mijnheer, sorry maar op die wagen kunnen we dat niet meer geven want het is geen nieuwe meer.
      Ja ... maar ik heb nu een lopende omnium. Ja, maar die nemen we niet over, enkel als je een nieuwe wagen koopt kunnen we daar terug eens over praten.
      En hoeveel kost het dan voor mijn moto?
      Ohhh, u rijdt ook per moto ... sorry maar dan kunnen wij u geen verzekering aanbieden.

      4. Internet
      Ok, 1 van het dure Telenet ben ik al vanaf en 2 een tevreden Dommel klant
      Enige opmerkingen of tips, of mensen die in dezelfde richting overgestapt zijn, laat maar komen
      Van 1 ben je zeker en van 2 ben je ook zeker ... dat dit zal veranderen.

      En wat DKV betreft ... gangsters zijn het!
      Je krijgt al meer dan voldoende prijsverhogingen en dan beginnen ze te zeveren.
      Je doet een aangifte van hospitalisatie en beginnen ze te zeuren dat het eigenlijk niet echt in aanmerking komt want blablabla ... enfin, ik laat het vallen en geef het aan de verzekering via mijn werkgever.
      Iets erna van DKV een brief ... uit onderzoek van uw dossier is gebleken dat uw premie voor ons niet rendabel is om de gemaakte onkosten te vergoeden ... blablabla en wij zien ons verplicht de premie aan te passen blablabla ... (letterlijke woorden iets anders maar allé).
      Ze hebben dus geen cent betaald, niet eens een dossier geopend welk eigenlijk moest want mijn hospitalisatie was eigenlijk wel gedekt maar ze sturen daar wel een premieaanpassing voor.
      Last edited by VerSeg; 7 januari 2010, 00:20.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment

      Working...
      X