Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipod Touch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ipod Touch

    Wie van jullie heeft een Ipod Touch? Wat zijn jullie bevindingen? Pro's, Contra's?
    Homo Sapiens Pentaxiensis

  • #2
    Re: Ipod Touch

    Ik heb er eentje (32 GB, 279 euro) sinds oktober.
    Heel content van. Gemakkelijk in gebruik en verbruikt weinig. Handig scherm dat meedraait met de gebruiker. Vergroten is openscrollen.
    Draadloos internet (Wi-Fi) werkt heel snel en goed.
    Eigenlijk hetzelfde als een Iphone maar dan zonder belfunctie en duur (internet-) abonnement.
    Geen moment spijt van.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Ipod Touch

      Ok, Vantje. Bedankt voor de info. Hier ben ik al iets mee.
      Homo Sapiens Pentaxiensis

      Comment


      • #4
        Re: Ipod Touch

        Nog dit: Je kan er games voor downloaden en ook filmpjes op bekijken.
        Het ding bevat jammer genoeg geen ingebouwde camera, maar wel een voice recorder.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Ipod Touch

          Het is zeker een aanrader. Ik heb er ook een en ben er heel tevreden van. Talloze applicaties zijn een plus. Alleen op wifi gaat de batterij maar een paar uur mee. Nog een raad gebruikt een extra cover, want de achterkant krast redelijk makkelijk.

          Grtz
          Thomas

          Comment


          • #6
            Re: Ipod Touch

            Wel er voor zorgen dat je kiest voor de 32 GB of 64 GB, want de 8 GB mist een aantal applicaties.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Ipod Touch

              Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
              Wel er voor zorgen dat je kiest voor de 32 GB of 64 GB, want de 8 GB mist een aantal applicaties.
              Excuseer? Welke applicaties zouden er niet standaard op de 8GB zitten?

              Comment


              • #8
                Re: Ipod Touch

                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Eigenlijk hetzelfde als een Iphone maar dan zonder belfunctie en duur (internet-) abonnement.
                duur? voor 5 euro heb ik 500MB te downloaden bij Jim. Via EDGE meer dan snel genoeg voor alles wat ik doe (facebook,mail,internet,...) en daar kom ik zeker een maand mee toe...
                5DmkIII en wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: Ipod Touch

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                  Excuseer? Welke applicaties zouden er niet standaard op de 8GB zitten?
                  ehm, volgens mij is het enigste verschil tussen 8GB en andere modellen de opslagcapaciteit... missen van applicaties, highly unlikely (ik heb het op de 3G modellen hé)

                  enneh, voor echt alles uit je iPod touch te halen, lang leve de jailbreak
                  5DmkIII en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ipod Touch

                    Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                    ehm, volgens mij is het enigste verschil tussen 8GB en andere modellen de opslagcapaciteit... missen van applicaties, highly unlikely (ik heb het op de 3G modellen hé)
                    Ik zou toch maar een keer op de site van Apple gaan zien.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ipod Touch

                      Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                      Ik zou toch maar een keer op de site van Apple gaan zien.
                      kan zijn dat ik het mis heb, zal zo meteen eens gaan kijken
                      5DmkIII en wat glas

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ipod Touch

                        er zit wel verschil op, vooral hardwarematig dan

                        wat ik heb gevonden van 32/64GB:

                        -beter scherm (vraag me niet in welke zin)
                        -meer geheugen (vast geheugen en werkgeheugen)
                        -snellere processor (2x?)
                        -oortelefoon met microfoon en afstandsbediening (voor o.a. Skype via wifi)

                        Lijkt mij absoluut reden genoeg om de 32/64GB te verkiezen boven de 8GB. 8GB is trouwens enorm weinig, je kan er amper je muziekbibliotheek opzetten, laat staan een filmpje. Ook voor spelletjes te spelen (en over het algemeen) zal de 8GB merkbaar trager zijn.

                        Wat ik me wel afvraag, is die 8GB dan wel een derde generatie ipod touch, of nog tweede generatie?
                        5DmkIII en wat glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ipod Touch

                          Ik heb de 2e generatie iPod Touch 8gb (gekocht in NY toen die pas uit was). Voldoet meer dan voldoende voor wat ik hem gebruik (muziek, agenda, wifi). Geen spijt van. Werkt gemakkelijk en snel. Wat hierboven al stond, wel een hoesje gebruiken want achterkant krast idd snel...
                          Sony α7ii
                          5OOpx

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ipod Touch

                            Ik heb zelf een 8GB en mijn neef een 32GB en van snelheid is er weinig verschil ook in het scherm merk ik het niet. Maar idd er zitten andere oortjes bij en je mist ook de stemaansturing. De grotere versies hebben ook standaard al iets meer geïnstalleerd. Andere verschillen vallen niet direct op.

                            Grtz
                            Thomas

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ipod Touch

                              Welke software gebruiken jullie? iTunes of Media Monkey? Ik wil mijn CD's op Ipod zetten zonder dat de files op mijn PC worden bewaard. Kan dit?
                              Homo Sapiens Pentaxiensis

                              Comment

                              Working...
                              X