Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dank je wel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dank je wel

    Dank je wel aan al de tevreden BD-ers.
    Alleen vandaag al 107 lidmaatschapsbevestigingen verstuurd.
    Dat brengt ons intussen op meer dan 200, en mijn lijstje is nog lang niet afgewerkt.
    Maar voor vandaag zit mijn tijd erop !

  • #2
    Re: Dank je wel

    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Dank je wel aan al de tevreden BD-ers.
    Alleen vandaag al 107 lidmaatschapsbevestigingen verstuurd.
    Dat brengt ons intussen op meer dan 200, en mijn lijstje is nog lang niet afgewerkt.
    Maar voor vandaag zit mijn tijd erop !
    Jij ook bedankt Lut om zoveel tijd te besteden aan de administratie om BD draaiende te houden
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Dank je wel

      Soms ook eens ontevreden maar 't kan niet alle dagen zonneschijn zijn.
      Goed werk Lut.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Dank je wel

        Lut, er zijn er weinig denk ik, zelfs misschien onder de nauwe medewerkers, die beseffen wat jij allemaal voor BD doet, administratie is daar feitelijk nog maar een onderdeel van.
        Chapeau wat jij allemaal presteert . . . 't mag eens gezegd worden door één van je nauwe medewerkers ook vind ik . . . En ik ben 100% zeker dat alle moderatoren en de overige leden van de RVB juist hetzelfde denken.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Dank je wel

          Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
          Jij ook bedankt Lut om zoveel tijd te besteden aan de administratie om BD draaiende te houden
          Hier denk ik hetzelfde over als Vicky.
          Bedankt aan alle medewerkers van BD.

          Comment


          • #6
            Re: Dank je wel

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Lut, er zijn er weinig denk ik, zelfs misschien onder de nauwe medewerkers, die beseffen wat jij allemaal voor BD doet, administratie is daar feitelijk nog maar een onderdeel van.
            Chapeau wat jij allemaal presteert . . . 't mag eens gezegd worden door één van je nauwe medewerkers ook vind ik . . . En ik ben 100% zeker dat alle moderatoren en de overige leden van de RVB juist hetzelfde denken.
            Je hebt overschot van gelijk Francis, we uiten onze appreciatie te weinig.

            Lut,
            Bedankt !

            Comment


            • #7
              Re: Dank je wel

              Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
              Je hebt overschot van gelijk Francis, we uiten onze appreciatie te weinig.

              Lut,
              Bedankt !
              sluit me graag aan bij deze dankwoorden ...
              Canon 50D & 350D, 10-22, 17-85 USM IS, 50 USM, Sigma 70-300

              Comment


              • #8
                Re: Dank je wel

                Kort maar krachtig:

                Comment


                • #9
                  Re: Dank je wel

                  Prachtig werk, Lut.
                  Keep up the good work, zoals ze in het Engels zeggen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dank je wel

                    Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                    Jij ook bedankt Lut om zoveel tijd te besteden aan de administratie om BD draaiende te houden
                    Nè, dat vind ik ook
                    Respect, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dank je wel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Lut, er zijn er weinig denk ik, zelfs misschien onder de nauwe medewerkers, die beseffen wat jij allemaal voor BD doet, administratie is daar feitelijk nog maar een onderdeel van.
                      Ik reageer weinig, maar hier moet ik toch even reageren. Jaren terug toen het allemaal nog beperkter was heb ik het ook nog de administratie gedaan. Het is een pak (onderschat) werk welk niet zichtbaar is.

                      Ik kan me dus alleen maar aansluiten bij Franciskine.

                      Mooi en gewardeerd werk Lut!

                      Peter

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dank je wel

                        Hallo,

                        Ik zal dus nog maar een dag wachten met m'n lidgeld te storten - dan kan Lut wat op adem komen ...
                        Lut, alweer ebdankt voor al de inspanningen van deze werkintensieve periode

                        jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dank je wel

                          Beste Lut

                          je verdient zeker en vast een schouderklopje!
                          ook de beste wensen voor 2010 (kusje, kusje, kusje) ...
                          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dank je wel

                            Ik vind het heerlijk om mensen als jij in ons midden te hebben.
                            Zo praktisch ingesteld en steeds bereid tot helpen.

                            Thx Lut!

                            Groetjes

                            moniq
                            groetjes, moniq (BD1321BE)

                            A picture paints a thousand words

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dank je wel

                              Mijn nieuwjaarsreceptie met de fotoclub zit er op.
                              Dat kon ik toch niet laten liggen voor BD. Soms de prioriteiten eens verleggen

                              Comment

                              Working...
                              X