Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)


    Op 3 januari werd Mathis geboren zoontje van Isabel en Robby. Na meer dan 20 uren arbeid werd er beslist om de baby via een keizersnede te laten geboren worden. De mama wou het op een natuurlijke wijze, jammer genoeg is het anders verlopen. Het was ook goed. Het kindje was te groot voor het bekken. Ook niet raar met zijn 4,5 kg en 56 cm groot. Een flinke kerel. Het was een heel intens bijzonder gebeuren met veel emoties. Een moment waar geen woorden voor zijn.
    Nogmaals een dikke proficiat aan de ouders.

















    Update12/05/10
    BLOG
    Leica M9/Fuji X 100s/phone

  • #2
    Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

    Zeer mooie fotoverhaal..
    En proficiat aan de ouders.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

      Een leuk verslag van een prachtig moment. Ondanks de rommelige omgeving die zo'n verloskamer is, werden het toch nog vrij rustige foto's wat compositie betreft. De spanning en de intensiteit van de geboorte straalt er wel van af. Heel mooi reportagewerk. De ouders zullen hiermee wel gelukkig zijn.

      Wel sterk dat je de toelating kreeg van de ouders om dit intiem moment op een publiek forum te plaatsen.
      Geniet van foto's maken

      Comment


      • #4
        Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

        Foto 4 en 5 vind ik super

        Proficiat aan de ouders en vooral aan de dappere mama die het zolang heeft volgehouden en jammer dat het niet natuurlijk kon. Wie weet een volgende keer! Belangrijkste is dat de baby gezond is en zo ziet hij er zeker uit !



        Even wel het idee de wereld uit helpen dat een baby van 4.5 en 56cm niet perse te groot is voor een vrouwelijk bekken. (heb zelf 3 dergelijke kanjers natuurlijk en thuis op de wereld gezet)
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

          56 cm en 4.5kg, komt amper zonder keizersnede op de wereld!
          wel wreed om 20 uur te moeten afzien.
          was ik content dat maar 12 uur was


          proficiat aan de ouders, leuke reportage.



          chris
          Een leuk verslag van een prachtig moment. Ondanks de rommelige omgeving die zo'n verloskamer is, werden het toch nog vrij rustige foto's wat compositie betreft. De spanning en de intensiteit van de geboorte straalt er wel van af. Heel mooi reportagewerk. De ouders zullen hiermee wel gelukkig zijn.

          Wel sterk dat je de toelating kreeg van de ouders om dit intiem moment op een publiek forum te plaatsen.
          (btw keizesnede is in operatiekwartier niet in de verlokamer)
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

            Uniek fotoverhaal ! Fotografisch zeer goed weergegeven : als ik moet kiezen, met enige verlegenheid, dan nummer 5.
            Even terzijde : mijn twee kinderen zijn ook met een sectio caesarea ter wereld gekomen maar ik mocht als vader het operatiekwartier niet binnen ! Dat was toen verboden terrein voor de papa's. Gelukkig is de wereld in die materie veranderd !
            Last edited by Grupello; 5 januari 2010, 22:10.

            Comment


            • #7
              Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

              Thx voor jullie reactie en compliment. Ik nam een print screen en bezorg deze vandaag aan de ouders ze zullen er blij mee zijn. Even een rechtzetting van mij: het is 54 cm ipv 56 cm. De emoties speelden me nog parten

              Ik ben de ouders enorm dankbaar dat ik de foto's mag kenbaar maken aan de wereld van dit bijzonder moment dat we samen hebben mogen delen.
              Ook de artsen dat ik erbij mocht zijn.

              Het langer verhaal kunnen jullie hier op terug vinden Photographyjadejade

              Grtz Jasmine
              Update12/05/10
              BLOG
              Leica M9/Fuji X 100s/phone

              Comment


              • #8
                Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                56 cm en 4.5kg, komt amper zonder keizersnede op de wereld!
                Ik was ook zoiets en ben toch natuurlijk gekomen
                foto 4 en 5 vind ik ook super
                Using the camera to defeat the habit of not seeing

                Comment


                • #9
                  Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

                  ik ken iemand die thuis bevalllen is van ne kleine van 60cm en 6 kg...
                  vroedvrouw had niet door dat die zo zwaar ging zijn...
                  Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

                    Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
                    Ik was ook zoiets en ben toch natuurlijk gekomen
                    foto 4 en 5 vind ik ook super
                    ik ook. toch bijna 4.2 kg

                    heel mooie reeks. Belichting is super!
                    The Knight That Says Ni...kon

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

                      Mooie serie en emotioneel goed weergegeven
                      >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mathis...ter wereld via een keizersnee (niet voor gevoelige kijkers)

                        een "oudere" serie die weer bovengehaald wordt .. maar da's meer dan terecht want 't zijn gewoon -foto's. Nummer vijf is imho gewoon subliem mooi !!!
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment

                        Working...
                        X