Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geld terug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geld terug

    Vandaag heb ik mijn 2 toegangskaarten voor de toegang tot de beurs
    Mediaplanet-Heizel Brussel mogen ontvangen. 2 van de 20 kaarten dat door Belgiumdigital werden verloot onder zijn leden van VZW-Belgium digital. Dit vertegenwoordigd een waarde van 20 EUR. BD heeft kunnen bekomen dat indien je dit wenst je via pixagogo gedurende 6 maand gratis kan aboneren op een online foto album. Dit vertegenwoordigd nogmaals een waarde van 6 x 5 = 30 EUR. Voor de deelname aan de mollendag op 02 november 2003 krijgen de leden van de VZW BD bij inschrijving een korting van 2,5 EUR. Na een kleine optelsom kan een fervente fotoliefhebber en met een beetje geluk nu al na 1 maand
    20 + 30 + 2,5 = 52,5 EUR op zijn lidgeld terug verdienen. Dus met wat geluk en je doet aan alles mee heb je al een winst van 52,5 - 25 = 27,5 EUR. Dit zijn al enkele (na pas een maand bestaan) de voordelen om lid te zijn van VZW BD. Na één maand tijd kan je in het beste geval al je lidgeld terug verdiend hebben via de voordelen van VZW BD. Welke bank doet hen dit na? Dus mensen laat je niet afschrikken sluit je maar rustig aan bij BD.

    Nogmaals dank aan BD voor de inspanning dat jullie leveren op alle gebied.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Hoi Spooky!

    Tof om ook eens wat positieve commentaar te horen.
    Ik heb hier geen belang bij hoor maar negatieve kritiek is zo snel gegeven he.
    Ik moet me trouwens zelf ook eens dringend lid gaan maken

    Groetjes!

    Comment


    • #3
      Ja Loesje ik heb er ook geen voordeel bij hoor of men al dan niet lid wordt. Maar ik ben nu eenmaal tevreden met mijn lidmaatschap hier op BD dat ik dat ook graag eens in het licht stel. BD neemt voor mij een belangrijke plaats in als vrijetijdsbesteding omdat ik hier ook veel leuke mensen ontmoet die je steeds bijstaan als je om raad vraagt. Ik leer hier veel bij op gebied van fotografie.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Dankzij BD bespaarde ik €125 bij de aankoop van mijn camera en kocht ik een superieur exemplaar dan ik eerst in gedachten had...
        Gezien het geld, de tijd en energie die erin gepompt worden is die €25 niks, zelfs voor een student.

        Tom
        --Canon PS A40--
        --BD0180BE--

        Comment


        • #5
          Fijn te vvernemen dat er nog mensen zijn die goede ervaringen hebben. Is eens aangenaam om zulke positieve ervaringen te vernemen.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Dankzij BD bespaarde ik €125 bij de aankoop van mijn camera en kocht ik een superieur exemplaar dan ik eerst in gedachten had...
            Leg eens uit Tom, hoe kan dat?

            Comment

            Working...
            X