Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

    Heeft er iemand al meegmaakt, dat er bij betaling met de Visa kaart hier in Belgie, ZONDER verwittiging of opmerking gewoon 17.73 Euro aangerekend worden ??
    Het is mij gebeurd op 29 dec 2009 , bij Konijn in Turnhout camera plus lens en nog wat kleine dingen gekocht totaal 903.87 euro zei hij zonder 1 kik te geven over die 17.73 euro extra.
    Begint op onze regering te lijken hé.
    Nu sommigen zullen zeggen "dan had je maar cash moeten betalen of met bankcontact", weet ik maar ,en een zwak antwoord, geen van de 2 had ik voorhanden , zodoende.
    Nu morgen even bij de Economische inspectie polsen hoe dat zit.
    Geen Konijn meer voor mij dat staat vast.
    Men weze gewaarschuwd.

    mvg

  • #2
    Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

    Dat wisten wij al langer,zijn al verschillende discussies over geweest.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

      Hoi,
      Ai dat had ik kunnen denken , maar de zoekfunctie vindt dit soort topic niet blijkbaar.
      Ik was wel vergeten zeggen dat ik zo dom geweest ben om niet naar de factuur te kijken vooraleer ik de visa kaart gaf, anders had het anders uitgedraaid daar.
      Mmm ik geef nog niet op.


      Groetjes en nog een gelukkig nieuwjaar hé

      Comment


      • #4
        Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

        Staat ook op hun website, dat bij betaling met creditkaart 2.5% wordt bijgerekend...
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

          Er hangt ook een bord tegen de muur achter de kassa met de vermelding van deze bijtelling.
          Groeten,
          Leentje

          Comment


          • #6
            Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

            Ze rekenen 2% extra als je betaald met VISA maar volgens de mensen van VISA zelf is dit niet toegelaten.
            De winkeliers mogen GEEN extra kosten vragen voor betalingen met creditkaart.

            Hans
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment


            • #7
              Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

              Hoe zeggen ze dat nu ook weer?
              Als nen Hollander U nog niet gechareld heeft dan is hij het vergeten.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                Hoe zeggen ze dat nu ook weer?
                Als nen Hollander U nog niet gechareld heeft dan is hij het vergeten.
                Bij Bartok hier in Hasselt is het ook zo hoor, en die heeft Hongaars bloed.

                Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

                  Dank u allen, voor deze reacties, ik heb zeker mijn laskap op gehad toen ik daar binnen stond ...ben bijna 50, moet zeker een witte stok gaan zoeken.

                  Hier komt toch nog een staartje aan ,
                  wordt vervolgd...iemand toch.

                  grts

                  Comment


                  • #10
                    Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

                    Evenzo bij Art&Craft in Mariakerke. De uitleg die ze daar geven : door hun zeer lage winstmarge en de kosten die Visa aanrekent aan de winkeliers kunnen ze niet anders. Ik kan die redenering volgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

                      Ik heb daar ooit een probleem gehad met de bankkaart (die werkte niet), daardoor moest ik met de Visa-kaart betalen. Maar ze hebben mij toen wel verwittigd dat er extra kosten zouden bijkomen.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

                        bellen naar Visa en de betaling laten annuleren
                        Mijn foto's
                        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                        Comment


                        • #13
                          Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                          bellen naar Visa en de betaling laten annuleren
                          Tiens, zou dat gaan ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Ik heb daar ooit een probleem gehad met de bankkaart (die werkte niet), daardoor moest ik met de Visa-kaart betalen. Maar ze hebben mij toen wel verwittigd dat er extra kosten zouden bijkomen.
                            Hoi, dan zal jij waarschijnlijk door die enige Belg geholpen geweest zijn die daar werkt of werkte...

                            Meerdere aangeduide alternatieven zullen gepoogd worden, of dit goed Vlaams is weet ik niet waar enfin.
                            Er sprak nog iemand over geringe winstmarges....(tekst geschrapt) ik ga beleefd blijven maar ik heb daar in de familie een zeer goed voorbeeld van gekregen.
                            Je kan daar bij de Nationale bank alles over een zaak zijn jaarrekening krijgen 5 cent per pagina....komt veel aan het licht dan.


                            mvg

                            Comment


                            • #15
                              Re: Doorbelasting creditcardkosten Konijnenberg

                              Toch vreemd, ik lees hier zo vaak negatieve berichten over Konijn, maar 't is altijd in over de vestiging in Turnhout... Ook niet zo gek natuurlijk aangezien dit een Belgisch forum is. Nu ben ik een verdwaalde vreemdeling uit het noorden van Nederland en heb alleen ervaring met de vestiging in Den Ham, zowel de verkoop als ook de after-sales. En de enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat Konijn altijd zeer correct is. Zo heb ik in Den Ham ook nog nooit wat betaald met Visa zonder dat men mij nadrukkelijk heeft gewezen op de extra kosten. En dit is toch wel meerdere malen voorgekomen.
                              www.indetailfotografie.nl

                              Comment

                              Working...
                              X