Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft iemand ervaring met deze webshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heeft iemand ervaring met deze webshop

    Zoals de titel zegt , heeft er al iemand ervaring met deze webshop ?




    thnx Dj

  • #2
    Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

    Geen ervaring mee maar het ziet er betrouwbaar uit... lijkt me!

    Comment


    • #3
      Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

      Dit lijkt me ook wel ,
      ik zal hem bestellen

      Comment


      • #4
        Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

        Toch een opmerking. Ik heb deze webshop een tijdje geleden gecontacteerd met de vraag hoe het zat met invoerrechten en BTW bij hun pakketjes omdat die vanuit Hong Kong verstuurd worden. Het komt er op neer dat je kans loopt dat de douane je nog een extra rekening kan presenteren. Het is niet omdat je op een dot BE koopt dat er geen rechten betaald moeten worden.
        Niettegenstaande de prijs van het product dat ik wou interessant was heb ik uiteindelijk in NL besteld.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

          Hun prijzen op Canon battery grips zijn wel echt laag hé, als je ziet dat die voor een 5dII nog geen 100 Euro kost ... terwijl de originele over de 250 Euro kost
          Zal wel niet hetzelfde materiaal zijn, maar dat is toch een serieus verschil vind ik.

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

            Het staat erbij dacht ik dat het niet de originele zijn ,
            maar hij heeft wel alle spec's van een "echte"
            (draaiwielekens knoppeke's ... )

            With shutter, has same function buttons as original grip. Includes remote control. Battery Holder for 6 AA batteries or 2 EN-EL3E batteries

            Comment


            • #7
              Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Toch een opmerking. Ik heb deze webshop een tijdje geleden gecontacteerd met de vraag hoe het zat met invoerrechten en BTW bij hun pakketjes omdat die vanuit Hong Kong verstuurd worden. Het komt er op neer dat je kans loopt dat de douane je nog een extra rekening kan presenteren. Het is niet omdat je op een dot BE koopt dat er geen rechten betaald moeten worden.
              Niettegenstaande de prijs van het product dat ik wou interessant was heb ik uiteindelijk in NL besteld.
              Deze zaak is toch in de buurt van Eindhoven gevestigd? Mag ik dan niet veronderstellen dat als ik bij een Nederlands bedrijf koop, ik ook een pakketje vanuit Nederland gestuurd krijg? En dat de kosten van HongKong naar Nederland voor de verkoper zijn en al in de prijs zitten?

              Gr Geert

              Comment


              • #8
                Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

                De pakketten worden verstuurd vanuit Hong Kong met de Hong Kong Postservice.

                Af en toe moet je ook eens de kleine lettertjes lezen.

                Artikel 7.3 van de algemene voorwaarden : "De koper is verantwoordelijk voor de invoerrechten."

                Als je bestelt stem je in met de algemene voorwaarden.

                Duidelijk genoeg ?

                Comment


                • #9
                  Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

                  Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Hun prijzen op Canon battery grips zijn wel echt laag hé, als je ziet dat die voor een 5dII nog geen 100 Euro kost ... terwijl de originele over de 250 Euro kost
                  Zal wel niet hetzelfde materiaal zijn, maar dat is toch een serieus verschil vind ik.

                  Mark
                  Zo laag zijn die niet. Kan je ze even goed zelf op een Ebay shop kopen die vanuit HK verzend voor minder geld:

                  --> 60 EUR incl verzending.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

                    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                    De pakketten worden verstuurd vanuit Hong Kong met de Hong Kong Postservice.

                    Af en toe moet je ook eens de kleine lettertjes lezen.

                    Artikel 7.3 van de algemene voorwaarden : "De koper is verantwoordelijk voor de invoerrechten."

                    Als je bestelt stem je in met de algemene voorwaarden.

                    Duidelijk genoeg ?
                    Zeer duidelijk
                    Maar toch is het raar... dit verwacht niemand van een Nederlandse webshop!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

                      Ondertussen heb ik naar reservebatterijen voor mijn nieuwe Sony videocamera gezocht.
                      Heb ze gevonden bij www.accuinternational.de
                      Daar waren ze 16€ goedkoper dan bij batteryupgrade. Vroeger had ik ook al 6 batterijen gekocht bij accuinternational voor mijn 7D. Besteld in Duitsland, maar verzonden vanuit Polen (werd gedaan vanwege de lagere posttarieven). 's Maandags besteld en vrijdags al bij de post kunnen gaan afhalen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

                        Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
                        Ik heb een batterij besteld voor mijn MP3 speler en alles heel vlotjes verlopen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heeft iemand ervaring met deze webshop

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Ondertussen heb ik naar reservebatterijen voor mijn nieuwe Sony videocamera gezocht.
                          Heb ze gevonden bij www.accuinternational.de
                          Daar waren ze 16€ goedkoper dan bij batteryupgrade. Vroeger had ik ook al 6 batterijen gekocht bij accuinternational voor mijn 7D. Besteld in Duitsland, maar verzonden vanuit Polen (werd gedaan vanwege de lagere posttarieven). 's Maandags besteld en vrijdags al bij de post kunnen gaan afhalen
                          Idd Accuinternational. Daar heb ik een aantal jaren geleden ook al ooit besteld. Zeer voordelig, snelle levering! Degelijke aanbieder! Een echte aanrader.

                          Gr Geert

                          Update: De site is blijkbaar offline... iemand een idee of ze nog actief zijn, of dat ze gestopt zijn of zo?
                          Last edited by Galdie; 10 januari 2010, 10:01. Reden: Update...

                          Comment

                          Working...
                          X