Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schulens meer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schulens meer

    Koud maar mooi


  • #2
    Re: Schulens meer

    tis een mooi plekkie, maar vind al die takken er te veel aan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Schulens meer

      Ok volgende keer iets naar rechts gaan staan of boom omzagen

      Comment


      • #4
        Re: Schulens meer

        Oorspronkelijk geplaatst door snuf Bekijk bericht
        Ok volgende keer iets naar rechts gaan staan of boom omzagen
        Snuf,

        ik ken deze streek ook vanuit mijn broekzak maar deze compo kan me ook niet zo bekoren..
        Het licht en de sfeer heb je goed gevangen maar de compo is wat te druk..Mocht nu de linker struik er niet hebben opgestaan dan was deze voor mij zeer goed..
        Kijken naar andere plaatsjes aan het broek want je kan er vanalles en nog wat schieten..
        Misschien komen we elkaar daar wel eens tegen..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Schulens meer

          Misschien de linker struik ja, maar ik vind het wintergevoel wel mooi gevangen. Ik ken de streek niet geen idee waar het is .

          Comment


          • #6
            Re: Schulens meer

            Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
            Misschien de linker struik ja, maar ik vind het wintergevoel wel mooi gevangen. Ik ken de streek niet geen idee waar het is .
            Google earth Linkhout-Lummen..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Schulens meer

              ik ken deze streek ook vanuit mijn broekzak maar deze compo kan me ook niet zo bekoren..
              Het licht en de sfeer heb je goed gevangen maar de compo is wat te druk..Mocht nu de linker struik er niet hebben opgestaan dan was deze voor mij zeer goed..
              Kijken naar andere plaatsjes aan het broek want je kan er vanalles en nog wat schieten..
              Misschien komen we elkaar daar wel eens tegen..[/QUOTE]

              Het zou een hele eer voor mij zijn want ik moet nog veel leren eer ik zo goed wordt als jij, en sorry als mijn woorden verkeerd overkwamen, was zeker de bedoelling niet

              Comment


              • #8
                Re: Schulens meer

                Oorspronkelijk geplaatst door snuf Bekijk bericht
                ik ken deze streek ook vanuit mijn broekzak maar deze compo kan me ook niet zo bekoren..
                Het licht en de sfeer heb je goed gevangen maar de compo is wat te druk..Mocht nu de linker struik er niet hebben opgestaan dan was deze voor mij zeer goed..
                Kijken naar andere plaatsjes aan het broek want je kan er vanalles en nog wat schieten..
                Misschien komen we elkaar daar wel eens tegen..
                Het zou een hele eer voor mij zijn want ik moet nog veel leren eer ik zo goed wordt als jij, en sorry als mijn woorden verkeerd overkwamen, was zeker de bedoeling niet[/QUOTE]

                Euh Snuf..Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen hoor...En ik ben ook maar een gewoon mens waar je alles tegen mag zeggen en aan vragen zolang het maar geen geld is..
                Als je tips wil of iets anders dan zeg je het maar..En wie weet misschien tot de volgende keer aan het meer..Mij herken je meestal aan mijn eenden kostuum...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment

                Working...
                X