Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuidkust van Lombok

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zuidkust van Lombok


    dit strand heeft dus een naam maar er wordt hier op BD blijkbaar gecensureerd want de 3 eerste letters worden telkens door *** verwisseld
    ***a-beach dus ...allez Cuta-beach en verwissel nu de C door een K, dan weet ge het ook....da's nu toch geen vuil woord hé....dat strand noemt azo
    Bali heeft ook een zeer toeristisch strand met dezelfde naam, maar op dat van Lombok kun je nog km's alleen lopen.
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: Zuidkust van Lombok

    Grrr en wij maar kou lijden

    Mooie compo met boompje en stenen erbij.
    Website http://www.kristofpattyn.be

    a lotta canonstuff

    Comment


    • #3
      Re: Zuidkust van Lombok

      Mooi, mooi, mooi.

      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Zuidkust van Lombok

        deze even terug naar boven halen van p.2
        dat is lekker genieten van de warmte bij dit koude weer
        een mooi plaatje
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Zuidkust van Lombok

          Heerlijk om naar te kijken in de koude hier.
          Knap vastgelegd.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: Zuidkust van Lombok

            Een mooie plaat
            Maar ik blijf een beetje op mijn honger zitten... Ik reikhals naar de mooie kleuren van het zand en het heerlijke water ! Misschien heb je er een waar je enkele passen verder stond... lijkt me een sterkere compo en mooier van kleur
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Zuidkust van Lombok

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              Een mooie plaat
              Maar ik blijf een beetje op mijn honger zitten... Ik reikhals naar de mooie kleuren van het zand en het heerlijke water ! Misschien heb je er een waar je enkele passen verder stond... lijkt me een sterkere compo en mooier van kleur
              Greetz, Kariboe
              Ja, vroeger zou ik hier een reeksje van 3 gezet hebben en moest je niet op je honger zitten. Ik heb mijn andere 2 dus maar hier gezet. Of dat nu betere compo's zijn weet ik niet...ze zijn gewoon anders...ik heb gewoon ene moeten kiezen voor Showcase en vond deze zelf de beste van de 3 vanwege de rotsen en het boompje.

              Aan de anderen, bedankt voor de reacties en Lilybie bedankt om mij van p2 een schopje te geven
              "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

              Comment


              • #8
                Re: Zuidkust van Lombok

                Was het maar al terug zomer

                Mooi plaatje
                Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                Comment

                Working...
                X