Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A b

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A b

    Niet slecht he
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: A b

    Inderdaad. Zeker niet slecht.
    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

    Comment


    • #3
      Re: A b

      Een reeks waar heel veel research voor gedaan is en waar oog is voor detail. Alles is zo seventies. Je herkent er zoveel zaken, zoals de typische kledij, het behang, het brt-logo, het geld, enz... Ronduit schitterend!!
      Maar als ik heel eerlijk mag zijn had ik eigenlijk niet anders verwacht toen ik de namen hoorde! Zo'n mannen leveren kwaliteit

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: A b

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Een reeks waar heel veel research voor gedaan is en waar oog is voor detail. Alles is zo seventies. Je herkent er zoveel zaken, zoals de typische kledij, het behang, het brt-logo, het geld, enz... Ronduit schitterend!!
        Maar als ik heel eerlijk mag zijn had ik eigenlijk niet anders verwacht toen ik de namen hoorde! Zo'n mannen leveren kwaliteit

        Mvg,
        Frederic
        De muzikanten vond ik ook goed Frederic
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: A b

          Schitterende reeks.
          Homo Sapiens Pentaxiensis

          Comment


          • #6
            Re: A b

            'k weet niet als 't aan mezelf lag, maar 'k vond de aflevering van gisteren een beetje saai Hopelijk verandert dat de komende weken...

            Mvg,
            Frederic

            Comment

            Working...
            X