Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lens

    aan alle een zonnig en gelukkig nieuwjaar,vraagske camera d 90
    ik heb een lens aangekocht nikon af 70-300mm f 1.4-5.6 g by aankoop werkte deze lens perfect autofocus in orde werkte zonder haperen, na 2 dagen lens willen gebruiken autofocus werkt niet meer geen diafragma of sluitertyd op de display camera uitgeprobeerd op alle standen, gewoon niets meer, lens nagekeken diafragma werkt perfect zoom idem
    dit is wel een schuifsysteem vermits hy een g types is er geen diafragma ring alles afezocht ik ben nu aan het eind van myn latyn camera uitgetest met andere g types lens autufocus motor van de camera werkt naar behoren , de contacten zuiver gemaakt niets helpt
    kan er me iemand vertellen wat hier aan de hand is, vooralleer ik naar konynenberg vlieg met en rekening van hier tot keulen en terug, gezien de aankoop prys van 100 euro kes
    grt jozef 37

  • #2
    Re: lens

    mss domme vraag, maar is de batterij nog voldoende geladen ?
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

    BD1614BE

    Comment


    • #3
      Re: lens

      De 70-300G is in ieder geval GEEN schuifzoom!
      Zit alles wel goed in elkaar?
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: lens

        mia culpa mia culpa sorry en duizend maal verschoning, ge hebt groot gelyk ,het is inderdaad geen schuifzoom
        ik heb alles afgezocht dat ik maar kan bedenken maar het kan zyn zoals in de liefde stekeblind en der elke keer weer overzien maar momenteel zie ik noch altyd het licht niete
        groeten jozef 37

        Comment


        • #5
          Re: lens

          hoera gevonden wat er met de lens aan de hand is , er zitten 5 contacten op de lens eentje was afgebroken binnenkant ,de hele nacht mee bezig geweest maar heb ze kunnen herstellen,na veel zwoegen en zweten want het is zo klein en dan met kolenschuppen van handen is het geen gemakkelyke opgave
          meeste dank aan eric voor zyn behulpzaamheid,dat is noch es tof zie
          groeten jozef 37

          Comment


          • #6
            Re: lens

            Graag gedaan hoor

            Comment

            Working...
            X