Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smoke - deel 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Smoke - deel 3

    Hierbij de laatste foto die ik wilde posten. Op de andere foto's zijn nog geen commentaren geplaatst. Zijn de foto's dan zo slecht of spreekt het onderwerp niet aan? Bij het eerste deel heb ik wat technische gegevens geplaatst. Wie durft er wat zinnigs over te zeggen?

    Groeten, Paul


  • #2
    Re: Smoke - deel 3

    Ik heb je drie foto's bekeken en de technische uitleg gelezen. Fraaie, scherpe foto's, ik ga voor nummer één en drie. Nu voor de tijd dat ik hier op het forum aanwezig ben heb ik wel geleerd dat dit een soort fotografie is die hier weinig mensen aanspreekt. Dat is niet negatief of positief. Maar je zeker niet laten ontmoedigen !

    Comment


    • #3
      Re: Smoke - deel 3

      Knappe foto. Wat de voorganger zegt klopt 100%.
      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

      Comment


      • #4
        Re: Smoke - deel 3

        bij deze is de bovenste krul er net teveel aan.
        Technisch dik in orde maar niet echt vernieuwend maar ja dat kunnen we van veel onderwerpen zeggen hé. Zoals gezegd laat u niet ontmoedigen, en foto's moet ge maken omdat ge dat zelf graag doet en niet omdat anderen dat mooi moeten vinden.
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment


        • #5
          Re: Smoke - deel 3

          Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
          bij deze is de bovenste krul er net teveel aan.
          Technisch dik in orde maar niet echt vernieuwend maar ja dat kunnen we van veel onderwerpen zeggen hé. Zoals gezegd laat u niet ontmoedigen, en foto's moet ge maken omdat ge dat zelf graag doet en niet omdat anderen dat mooi moeten vinden.
          ga helemaal mee.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Smoke - deel 3

            "Wie post in Showcase, mag zich verwachten aan een zéér kritische beoordeling, en dus mogelijks aan hardere kritiek."
            Dit komt uit het forumreglement, maar komt niet overeen met de werkelijkheid.

            Meestal krijg je nadat je enige "naam en faam" hebt verworven, enkele bewonderende kreten. Totdat je die epitheta verworven hebt, zullen de reacties achterblijven tenzij men de foto kan afbreken.

            Conclusie: jouw foto is technisch niet slecht, de compositie is degelijk en de scherpte goed, maar het is geen wereldfoto.

            Voor het verwerven van een "fanclub" moet je nog wat meer publiceren. Maar de uitgangspositie is zeker niet hopeloos.

            Maak vooral de foto's die jij mooi vindt en geniet zowel van het maken als de resultaten.
            Geniet van foto's maken

            Comment


            • #7
              Re: Smoke - deel 3

              Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
              Conclusie: jouw foto is technisch niet slecht, de compositie is degelijk en de scherpte goed, maar het is geen wereldfoto.
              Kijk hier heb ik wat aan. Ikzelf vond deze foto ook de minste van de drie.

              Bedankt voor jullie reacties.

              Verder laat ik me zeker niet ontmoedigen om door te gaan met dit soort fotografie. Ik ga zeker nog een aantal sessies doen. Uiteindelijk zullen er wel 6 mooie foto's voor expositie op mijn werk bovendrijven. Dezelfde foto's die ik hier op het forum heb geplaatst, heb ik ook aan mijn naaste collega's getoond en die waren gelukkig enthousiast over de foto's. Nog een stimulans om door te gaan.

              Groeten, Paul

              Comment

              Working...
              X