Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In een aquaduct

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In een aquaduct

    Hallo allemaal,

    Ik post niet zo gauw in dit forum maar deze foto vind ik toch de moeite waard. Toen ik een weekje in de buurt van Aosta verbleef, ben ik de Pont D'Ael gaan bezoeken, een Romeins aquaduct van de 3e eeuw vC. Een prachtig bouwwerk waar je bovendien binnenin kon wandelen zo bleek.
    Ik zag het licht door de inkepingen vallen en ben teruggerend naar de wagen om mijn statief te gaan halen en deze foto te maken, vooraleer de zon te hoog zou staan... Je voelde echt de geschiedenis tot leven komen wanneer je daar stond, dit was een ongelooflijk moment...



    Wat denken jullie?

    Groeten,
    Carlo
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

  • #2
    Re: In een aquaduct

    Dit is een mooi sfeerbeeld, met nog fraaie doortekening in de donkere delen (waarschijnlijk niet zo makkelijk om dit goed te fotograferen).
    Het voorste raam hoeft er voor mij zelfs niet bij.

    Guy
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: In een aquaduct

      Mooi sfeerbeeld, krachtige foto! Zeer geslaagd voor mij!

      Comment


      • #4
        Re: In een aquaduct

        Voor mij hoef je er niets aan te veranderen. Ik vind hem goed zoals hij is.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #5
          Re: In een aquaduct

          Krachtige foto! Erg goed. Mooi van voor tot achter goed belicht, vind hem goed (Y)
          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
          My flickr My site

          Comment


          • #6
            Re: In een aquaduct

            Lichtinval mooi gevangen. Lijkt me niet gemakkelijk, maar goed gelukt.
            Veel diepte.

            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: In een aquaduct

              bedankt voor de reacties!
              het was inderdaad een zaak om het histogram goed in't ook te houden aldaar
              [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

              Comment

              Working...
              X