Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn 1e volgens de nieuwe regels..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn 1e volgens de nieuwe regels..

    het valt niet mee.. en toch ben ik er wel voorstander van.. 1 foto in showcase per topic.. het noopt je tot strengere selectie uit je eigen fotootjes..


    wellicht ga ik er weer meer van leren!

    of dit plaatje goed genoeg is.. ik weet het niet, ik laat het over aan de kijkers..

    een nieuw jaartje, een nieuw begin! best wishes for everybody!!










    groetjes, Alex!
    Last edited by Sjinouck; 2 januari 2010, 18:11. Reden: vergeten te abonneren op dit topic..

  • #2
    Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

    Kvind de compositie ervan eerlijk gezegd niet echt geslaagd. Tis een beetje te veel van het ene en te weinig van iets anders. Er is niet echt een "hoogtepunt" in terug te vinden.
    www.debackermichel.be

    Comment


    • #3
      Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

      Oorspronkelijk geplaatst door Michken Bekijk bericht
      Kvind de compositie ervan eerlijk gezegd niet echt geslaagd. Tis een beetje te veel van het ene en te weinig van iets anders. Er is niet echt een "hoogtepunt" in terug te vinden.
      Kan je dan eens even uitleggen hoe het dan wél moet: 'minder van 't een en teveel van 't ander' ?

      Met de compo kan ik alleszins heel goed leven

      mvg,

      Roland

      Comment


      • #4
        Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

        Mooie landschapsfoto.
        Goede compositie volgens mij.

        Comment


        • #5
          Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

          't is een mooie... lekkere winterfoto. Gr. Francois
          BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
          Flickr of Mijn Website

          Comment


          • #6
            Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

            Mooi, maar ik denk dat je een spannendere compo had gehad als je het paaltje links in de hoek had gezet en meer naar rechts gericht.
            Nu is het spijtig dat de rand van de "plas" er net niet op staat.

            Mvg,
            Wim

            Comment


            • #7
              Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

              Ik vind het nogtans een deftige foto !!!

              gr. J@siu !!!
              >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

              Comment


              • #8
                Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

                Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht
                Mooi, maar ik denk dat je een spannendere compo had gehad als je het paaltje links in de hoek had gezet en meer naar rechts gericht.
                Nu is het spijtig dat de rand van de "plas" er net niet op staat.

                Mvg,
                Wim
                yep, ga hier mee.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

                  Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                  Kan je dan eens even uitleggen hoe het dan wél moet: 'minder van 't een en teveel van 't ander' ?

                  Met de compo kan ik alleszins heel goed leven

                  mvg,

                  Roland

                  hier volg ik helemaal Roland
                  Alex, een knappe plaat man

                  jeannot

                  Comment


                  • #10
                    Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

                    THX voor alle reacties!

                    Comment


                    • #11
                      Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      yep, ga hier mee.
                      grt,bouk.
                      (Ben blij dat je weer kunt gaan, Bouk. ) Mooie winters palet trouwens

                      Comment


                      • #12
                        Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

                        Vind de compo ook eerlijk gezegd niet de beste die je ooit hebt laten zien Alex..
                        Ik heb er eens een wit papier links tegen gehouden vlak naast de eerste paal links en ik moet je zeggen dat ik toen wel aangenaam verrast was..
                        De diepte was dadelijk veel groter en de slingerende lijn van de palen komen zo beter tot zijn recht..
                        Hopelijk kan je hier iets mee.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Vind de compo ook eerlijk gezegd niet de beste die je ooit hebt laten zien Alex..
                          Ik heb er eens een wit papier links tegen gehouden vlak naast de eerste paal links en ik moet je zeggen dat ik toen wel aangenaam verrast was..
                          De diepte was dadelijk veel groter en de slingerende lijn van de palen komen zo beter tot zijn recht..
                          Hopelijk kan je hier iets mee.
                          hoi! THX! we gaan hier zeker mee verder!

                          groetjes, Alex!

                          Comment


                          • #14
                            Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

                            Dit vind ik nu een moeilijke foto om commentaar op te geven. Technisch best OK, compo vind ik zelf ook vrij goed, allicht wel vatbaar voor bijsturing. Wat deze foto echt mist is een onderwerp of een blikvanger. De paaltjes zouden daar voor kunnen dienen, maar dan komen ze er iets te weinig uit. Dus: hij mag blijven, maar ik ga hem niet aan de muur hangen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: mijn 1e volgens de nieuwe regels..

                              Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
                              Dit vind ik nu een moeilijke foto om commentaar op te geven. Technisch best OK, compo vind ik zelf ook vrij goed, allicht wel vatbaar voor bijsturing. Wat deze foto echt mist is een onderwerp of een blikvanger. De paaltjes zouden daar voor kunnen dienen, maar dan komen ze er iets te weinig uit. Dus: hij mag blijven, maar ik ga hem niet aan de muur hangen.
                              THX voor je comment! compo is idd niet 1 van mijn allerbeste.. (het kan ook niet iedere keer prijs zijn he? dat zou toch maar gaan vervelen.. ) ik heb al veel fotootjes op deze plaats gemaakt, het blijft een leuk stekkie, en af en toe probeer ik es een iets ander standpuntje uit.. met wisselend resultaat dus..(zoals deze..)

                              zelf hangt er bij mij btw zowat geen enkel plaatje van mij aan de muur hier thuis.. de meeste zijn van mijn hondjes en katten, en slechts eentje op canvas.. (heb liefst zo weinig mogelijk rommel van mijzelf aan de muur.. )


                              groetjes, Alex! en bedankt voor alle feedback!!

                              (zo dadelijk ga ik weer lekker op pad, naar een nieuw ontdekt plekkie, en we gaan weer een pogingske wagen!)

                              Comment

                              Working...
                              X