Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My Barna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • My Barna

    Na NY vorige week pak ik nu Barcelona onder handen. Deze foto's maakte ik tussen 27 en 29 december, vorige week dus. Geen klassieke Barcelona beelden, maar de stad als achtergrond (althans, dat is m'n bedoeling...).

    enjoy!



    Het strand bij Barceloneta, 29 december, 21 graden...



    Binnenkijken bij de buren?



    gotta love mass tourism...



    Zonsondergang vanop Montjuïc.



    Nog een Montjuïc-silhouet.



    Waar is Wally - @la boqueria



    Parc Güell.



    Absoluut NIET Parc Güell...
    Last edited by jessewillems; 2 januari 2010, 12:16.

  • #2
    Re: My Barna

    Fijne foto's!
    De eerste drie vind ik echter weinig Barcelona uitstralen.
    Vierde vind 'k zalig, zou 'k graag es wat groter (en misschien in kleur?) zien.
    Wally en 't park vind 'k ook heel mooi.
    En voor de wielkap van die laatste alleen al zou 'k me een moto kopen
    Niet geschoten is altijd mis!

    Comment


    • #3
      Re: My Barna

      4 en 5 zijn echt goed: ze stralen iets bombastisch uit. Je doet er goed aan steeds een persoon op te nemen in het beeld, dat benadrukt onze nietigheid ten volle. Daarnaast stralen ze een grote rust uit.
      Good job!

      De rest kan mij iets minder bekoren deze keer.
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: My Barna

        Dat 'weinig Barcelona uitstralen' vind ik verre van een probleem. Ik probeer als ik een stad bezoek zo objectief mogelijk te staan tegenover wat ik zie... Dat is niet altijd even simpel, zeker niet in een stad als Barcelona, waar je al van elk gebouw en elk steegje duizend foto's hebt gezien, en je vaak thuis al in je hoofd hebt welke foto's je MOET trekken...
        Ik denk trouwens dat wat de meeste mensen onder die uitstraling verstaan niet echt nog bestaat. Gaudi/sagrada familia/de sfeer uit de boeken van Zafón... Het ligt best ver achter ons. Ik probeer dus de stad te zien zoals ze nu is, niet zoals je ze kent uit de prentenboeken. But that's my opinion of course.

        Comment


        • #5
          Re: My Barna

          sterke reeks! 1&3 vind ik het sterkst. 5 zegt mij het minst

          Comment


          • #6
            Re: My Barna

            Sterk, maar ik vind uw NY reeks beter. Maar ik ben dan ook absolute fan van (de meeste) Amerikaanse steden. Nog van dat aub!
            Canon Eos 450D
            Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
            Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

            Comment

            Working...
            X