Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All-in-one printer die ook nog...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • All-in-one printer die ook nog...

    een deftige foto kan afprinten als het moet.
    Niet de hoogste kwaliteit dus maar een alles kunner (scan/copy/print)
    Fax is niet nodig heb toch geen vaste lijn.
    Liefst voor een bescheiden budget, bereid toegevingen te doen als de consumables (inkt) dat rechtzetten.

    Suggesties?

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

  • #2
    Re: All-in-one printer die ook nog...

    Dan geef ik je de tip iets meer uit te geven.
    Mijn zus heeft een tijdje geleden een heel goedkope brother gekocht. Dat ding zuipt inkt (ondanks de aparte inkcartridges). Waarschijnlijk omdat heel regelmatig de koppen worden gereinigd : een functie die helaas niet uit te schakelen is.
    Ze heeft het eens bijgehouden : Na een 25 volle pagina's (geen A4-foto's) houdt hij het al voor bekeken. Ze print wel behoorlijk weinig, maar dat vind ik er toch wat over (eigenlijk onder...).

    Ik heb een oude HP printer (zelfs met gecombineerde kleurcartridges) en die print VEEELLL langer. En het reinigen van de koppen gebeurt enkel als ik het vraag.
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: All-in-one printer die ook nog...

      Canon Pixma MP 560, zelfs al wi-fi voor een bescheiden prijs.

      Comment


      • #4
        Re: All-in-one printer die ook nog...

        Bij de Aldi deze week: de Canon Pixma MP540, 5 aparte patroontjes, waarbij een extra fotozwartpatroon voor verbeterd contrast in de foto's (Canon's Contrast Plus®). Koop geen Lexmark of HP-printers met telkens 2 patronen: 1x textzwart + 1x 3-kleuren (C/M/Y) patroon, want veel duurder in onderhoud (1 kleur van de kleurenpatroon leeg, rest van de inkt ontbruikbaar) en veel slechtere printkwaliteit (geen fotozwart en lagere resolutie) dan Canon.

        Brother is inderdaad een grote inktzuiper, ondanks de aparte inktpatroontjes. De zuinigste zijn nog altijd de Canon's in verbruik.
        Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

        Comment


        • #5
          Re: All-in-one printer die ook nog...

          'k heb een Lexmark X4850 van rond de 100 eur, all in one met scanner, kleurlcd en zelfs draadloos wifi printen. Vroeger al een duurdere HP Photosmart 7350 gehad en een Canon Pixma MP450 maar beiden powerconnectie's stuk. Daar kon ik wel m'n cartridges bijvullen, Lexmark is iets strenger via chipcontrole in de printer en cartridges. Maar ik print toch online, constant promos en labokwaliteit, check maar eens op de photoprints sites,en je geraakt ook verslaafd aan die boekjes in alle vormen en compact tot groter

          Comment


          • #6
            Re: All-in-one printer die ook nog...

            Ik heb een Canon MP970 en ben daar supercontent van.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: All-in-one printer die ook nog...

              Bedankt om te reageren.

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ik heb een Canon MP970 en ben daar supercontent van.
              Deze ziet er goed uit maar zit een beetje hoog in prijs.

              Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
              Bij de Aldi deze week: de Canon Pixma MP540,
              Helaas geen netwerk, ik heb wel een usb-print servertje, maar twijfel of alles dan zal werken.

              Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
              Canon Pixma MP 560, zelfs al wi-fi voor een bescheiden prijs.
              Ziet er goed en komt in de buurt van wat ik wil, ben ook aan het kijken naar de mp640




              Is er iemand die al ervaring heeft met de HP OfficeJet 6500? De sheet feeder functie ziet er wel interessant uit (tot 30pag die in één pdf gescand worden) Eindelijk een manier om mijn paperassen digitaal te krijgen

              j.
              Last edited by jwllms; 3 januari 2010, 12:03. Reden: model hp toegevoegd
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment

              Working...
              X