Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex

    Effe dit, voor allen beste wensen voor 2010 en de rest ...
    Ik zit hier met een vraag: als je alle urbex sites opvolgt kan je zien dat de harde kern zoals ik ze noem steeds met de meest fotogenieke plaatsen bovenkomt ( vb Bartje op 28dayslater, ...). Nu is mijn vraag als gelegenheids urbexer (vrouw, werk en twee kindjes verklaren veel maar we zijn content ;-) ): Hoe vinden die manne dat ?
    Bij veel posts kan je lezen: Ga je gang maar eens op google en google earth !
    Het ligt waarschijnlijk aan mij , ;-) ,nie dus !! maar dit geeft voor de echt fotogenieke sites géén tot weinig info.
    Ik weet wel voor de vandalen etc, kunnen we tot 300% geloven en staan we achter, wordt geen info vrijgegeven maar wordt deze kennis alleen in urbexmiddens doorgegeven of hoe vindt je zoiets van nul te beginnen .
    Ik heb de tijd noch de middelen om 200% urbexer te worden dus hulp gevraagd.

    Greetz,
    Nikonian 1996
    Last edited by Nikonian 1996; 1 januari 2010, 23:21. Reden: typfout
    Nikon D3, D2x, infrared D70s, FM2n , 20mm MF , 70-200 VR, 14-24 afs, etc...

  • #2
    Re: Urbex

    Rij richting luik, vooral langs spoorwegen liggen veel oude fabrieken, wel uitkijken er kan bewaking zijn, ik zelf zoek plaatsen die nog niet veel gefotografeerd zijn, maar dikwijls is het meer zoeken dan foto's maken. Een tip als je grafetie op de gebouwen ziet staan wil dat zeggen dat je er binnen geraakt. Ga nooit alleen veel te gevaarlijk !

    Comment

    Working...
    X